تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برخورد جدی تعزیرات با واحدهای متخلف

به گزارش افکارنیوز، علی اکبر مختاری مدیرکل تعزیرات حکومتی استان البرز اظهار داشت: در طرح کشیک نوروزی که با حضور بازرسان صنعت، معدن و تجارت، اصناف، اتحادیه ها و غیره برگزار شد از واحدهای صنفی، مراکز خرید و فروشگاه بازرسی صورت گرفت.

وی در ادامه افزود: در مدت اجرای طرح کشیک نوروزی 800 پرونده تخلفاتی تشکیل و در این بین تعدادی از پرونده‌ها در محل و تعداد دیگری از پرونده‌ها که نیاز به بررسی بیشتر داشت به شعب تعزیرات جهت رسیدگی ارجاع شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان البرز گفت: در مجموع متخلفان با توجه به شواهد موجود در پرونده به پرداخت 7 میلیارد ریال در حق خزانه دولت محکوم شدند.

مختاری در پایان عنوان کرد: بیشترین پرونده در بخش کالا و خدمات تشکیل شده و فراوانی تخلفات به ترتیب در خصوص گرانفروشی، کم فروشی و نداشتن برچسب قیمت بر روی کالا است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برخورد جدی تعزیرات با واحدهای متخلف»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..