تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جشنواره سرزمین نور نیاز به تبلیغات و حمایت مسئولان دارد/پیروی از خط شهدا فقط نباید در کلام خلاصه شود

معصومی در گفتگو با ستاد خبری چهاردهمین جشنواره ملی سرزمین نور:

این بازیگر سینما و تلویزیون گفت: جشنواره سرزمین نور باعث ثبت هنر و خلاقیت زائران راهیان نور می شود و نیاز است که این جشنواره با تبلیغات وسیع تر، خودش را به مخاطبین عام و خاص معرفی کند.

به گزارش سرویس راهیان نور خبرگزاری بسیج، پروانه معصومی بازیگر سریال "یوسف پیامبر(ع)” در گفتگو با ستاد خبری چهاردهمین جشنواره ملی سرزمین نور با اشاره به اینکه جشنواره سرزمین نور بازگو کننده دیده ها و شنیده های زائران راهیان نور است،گفت: جشنواره سرزمین نور باعث ثبت هنر و خلاقیت زائران راهیان نور می شود و نیاز است که این جشنواره با تبلیغات وسیع تر، خودش را به مخاطبین عام و خاص معرفی کند.

وی ادامه داد: برگزاری این جشنواره قطعا اهداف مختلفی از جمله بیان واقعیت ها و ناگفته های دوران دفاع مقدس، معرفی و انعکاس مناسب ادبیات ناب و عمیق دفاع مقدس به لایه های مختلف جامعه و … را به دنبال دارد و برای رسیدن به هدفشان نیاز به رسانه ای شدن و حمایت مسئولان دارند.

معصومی ادامه داد: زائران راهیان نور با حضور در مناطق عملیاتی دفاع مقدس می توانند از نزدیک شاهد رشادت ها و سختی های شهدای دوران دفاع مقدس باشند و یقینا حضور در مناطق عملیاتی دفاع مقدس می تواند آنها را به نسلی که تا پای جان از این مرز و بوم دفاع کردند، پیوند دهد و قطعا پیوند نسل امروز با نسل دیروز، می تواند گنجینه ای بسیار با ارزش همچون روحیه شهادت طلبی و شجاعت را در جوانان امروزی تقویت کند و این دقیقا آن چیزی است که دشمن از ان هراس دارد و تلاش می کند که این فرهنگ را از ما بگیرد و فرهنگ غربی را به ما تزریق کند اما فرهنگ شهادت مهمترین ابزار برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن است.

این بازیگر سینما و تلویزیون با اشاره به اینکه جوانان ما نیاز دارند که نسبت به گذشته و تاریخ خودشان اطلاعات کافی را داشته باشند،خاطرنشان کرد: جشنواره های دفاع مقدس می توانند در میان جوانان امروزی انگیزه ایجاد کنند که به سمت خلق آثار با موضوع راهیان نور و دفاع مقدس بروند و قطعا هر چقدر که جوانان ما شور و علاقه بیشتری برای کشف استعدادهایشان در زمینه خلق اثار ادبی و هنری نشان دهند، فرهنگ دفاع مقدس هرگز فراموش نخواهد شد.

وی در پایان با بیان اینکه پیروی از خط شهدا فقط نباید در کلام خلاصه شود، تصریح کرد: امیدوارم که مسئولان فرهنگی کشورمان که همیشه در سخنانشان، خود را مدیون شهدا معرفی می کنند، در عملشان هم از خط شهدا پیروی کنند و موجب شوند که فرهنگ شهدا به نسل های امروزی منتقل شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جشنواره سرزمین نور نیاز به تبلیغات و حمایت مسئولان دارد/پیروی از خط شهدا فقط نباید در کلام خلاصه شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..