تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نقش اثر گذار جشنواره سرزمین نور در ثبت حالات احساسی و عواطف زائران راهیان نور

قاضی پور گفت: باید موجب تقویت جشنواره سرزمین نور شد، چرا که تقویت این نوع جشنواره ها یعنی تقویت فرهنگ دفاع مقدس و این دو مقوله از هم جدایی ناپذیرند.

به گزارش سرویس راهیان نور خبرگزاری بسیج، نادر قاضی پور  نماینده مردم ارومیه و عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در گفتگو با ستاد خبری چهاردهمین جشنواره ملی سرزمین نور با اشاره به اینکه ثبت آثار دفاع مقدس از طریق نوشتار،گامی در راستای حفظ و صیانت از آثار دفاع مقدس است، گفت: هر نوشته ای با موضوع دفاع مقدس می تواند بر روی دیگران اثر گذار باشد و یقینا این مطالب ماندگار می شود و با استفاده از متن و ادبیات دفاع مقدس در شبکه های اجتماعی می توان پیام شهدا را به نسل های امروزی منتقل کرد.

وی ادامه داد: به یاد دارم روزی در مجلس شورای اسلامی، شعری در خصوص امام حسین (ع) به زبان آذری بیان کردم که این مطلب به طور خاص در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی پخش شد و این نشان می دهد که ما می توانیم با استفاده از هنر و ادبیات به ویژه شعر، فرهنگ حماسی و ارزشی خودمان را ترویج دهیم.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در خصوص اثرگذاری جشنواره سرزمین نور تصریح کرد: جوانان و نوجوانان زیادی هستند که در مناطق عملیاتی دفاع مقدس همچون شلمچه بر روی خاک می نشینند و  به یاد شهدا اشک می ریزند و یقینا جشنواره سرزمین نور می تواند با ثبت چنین حالات احساسی و عواطف زائران راهیان نور، باعث نهادینه شدن فرهنگ دفاع مقدس در میان نسل امروز و آینده کشورمان شود.

نماینده مردم ارومیه گفت: چندین سال از حادثه کربلا می گذرد اما این نقش آفرینی حضرت زینب(س) بود که موجب شد تا نسل های بعدی با شجاعت امام حسین (ع) آشنا شوند و یقینا استفاده از شعر و داستان و زبان هنر هم می تواند در ماندگاری فرهنگ دفاع مقدس اثرگذار باشد و این جشنواره با جمع آوری این آثار می تواند بین نسل امروزی و نسل گذشته ارتباط عمیق ایجاد کند.

قاضی پور افزود: باید در طول سال برای افراد شرکت کننده در این جشنواره کلاس های ویژه ای تدارک دیده شود تا جشنواره سرزمین نور بتواند خود را از این ضعف دور کند که البته این موضوع با توجه به حجم زیاد شرکت کننده ها برای مسئولین امر مقدر نیست.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در پایان تصریح کرد: باید موجب تقویت جشنواره سرزمین نور شد، چرا که تقویت این نوع جشنواره ها یعنی تقویت فرهنگ دفاع مقدس و این دو مقوله از هم جدایی ناپذیرند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نقش اثر گذار جشنواره سرزمین نور در ثبت حالات احساسی و عواطف زائران راهیان نور»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..