تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آغاز مانور نظامیان صهیونیست در فلسطین اشغالی

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما، مانور هوایی و زمینی نظامیان اشغالگر صهیونیست در اراضی اشغالی فلسطین از امروز به مدت یک هفته شروع می شود.

به گزارش تلویزیون العالم سخنگوی ارتش رژیم اشغالگر قدس اعلام کرد که مانور هوایی این رژیم امروز یکشنبه و به مدت یک هفته در تمامی اراضی اشغالی و تمرین های زمینی در مناطق جنوبی (فلسطین اشغالی) برگزار خواهد شد.

منابع خبری وابسته به رژیم صهیونیستی در این باره گفتند: در این مانور نظامی همچنین تعداد زیادی از هواپیماهای جنگنده و تجهیزات و خودروهای زرهی در منطقه جنوبی مشارکت خواهند داشت. علاوه بر این آژیر خطر نیز در تمامی پایگاه های هوایی به صدا در خواهد آمد.

سخنگوی نظامیان صهیونیست همچنین گفت: تمرینات نظامی نیروهای نظامی در چارچوب برنامه آماده سازی سال دو هزار و هفده و بررسی میزان آمادگی نیروها در زمان مورد نیاز انجام می شود. 

این در حالی است که تمرین ها و آموزش های نظامی هوایی همراه با پرواز گسترده جنگنده های رژیم صهیونیستی در آسمان نوار غزه برگزار خواهد شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آغاز مانور نظامیان صهیونیست در فلسطین اشغالی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..