تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آن سوی اقدامات ضد یهودی در امریکا

رشته اقدامات ضد یهودی در امریکا ممکن است از سوی مافیای صهیونیستی برای وادار کردن ترامپ به همراهی بیشتر با راستگرایان حاکم بر فلسطین اشغالی هدایت و مدیریت شده باشد.

آن سوی اقدامات ضد یهودی در امریکادرهفته های اخیر رشته اقدامات به اصطلاح ضد یهودی در مناطق مختلف ایالات متحده امریکا صورت گرفته و در این راستا یا در برخی از گورستان های متعلق به یهودیان خرابکاری شده و یا اینکه پیام های تهدیدآمیز به مراکز و اماکن یهودی ارسال شده است.

 احتمال اینکه این اقدامات از سوی مافیای صهیونیستی به خصوص جناح راستگرای آن هدایت و مدیریت شده باشد زیاد است زیرا برغم گذشت چند هفته از آغاز این اقدامات هیچ رد و پایی از عاملان این اقدامات پیدا نشده است که این از دو حالت خارج نیست: یا اینکه اساسا اراده ای برای یافتن رد پا وجود ندارد ولذا همین ابهام افکنی بخشی از این طرح است و یا اینکه  نهادهای اطلاعاتی و امنیتی تلاش خود را بکار گرفته اند اما به نتیجه نرسیده اند که در این صورت نیز قاعدتا باید سازمان های قوی تر از این نهادها باشد که در امریکا مافیای صهیونیستی ازچنین موقعیتی برخوردار است.

نکته بعدی این است که اقدامات به اصطلاح ضد یهودی بعد از آغاز بکار دولت ترامپ آغاز شده است و این در حالی است که وی در خلال چند هفته ای که از آغاز بکار دولت خود می گذرد برای رژیم صهیونیستی سنگ تمام گذاشته و دست این رژیم را برای شهرک سازی در اراضی اشغالی باز گذاشته است اما از آنجا که ترامپ حاضر نشد از نتانیاهو به عنوان اولین مقام خارجی استقبال کند و دیدار با وی را به بعد از دیدار با سران انگلیس و ژاپن قرار داد و از طرف دیگر نشانه هایی از عقب نشینی از مواضع اعلامی خود در خصوص انتقال سفارت امریکا به بیت المقدس  و یا حتی بحث هسته ای ایران نشان داد لذا احتمال دارد هدف از ایجاد جو یهودستیزی در امریکا وادار کردن ترامپ به همراهی بیشتر با راستگرایان حاکم بر فلسطین اشغالی باشد.

تا پیش از این مافیای صهیونیستی از اهرم یهودستیزی بیشتر برای باج گیری از رهبران اروپا استفاده می کردند اما  در سال های اخیر آن را به امریکا نیز تعمیم داده اند. این باج گیری ها معمولا با رشته حملات  به اصطلاح ضد یهودی مهندسی شده  همراه بوده است و احتمال اینکه خرابکاری های اخیر در امریکا با حملات به اصطلاح ضد یهودی نیز همراه باشد وجود دارد. البته استمرار و شدت و ضعف اقدامات و حملات به اصطلاح ضد یهودی بعدی بستگی به این دارد که دولت ترامپ تا چه اندازه در قبال باج خواهی های مافیای صهیونیستی مقاومت  و یا به اعطای باج  مورد نظر آن اقدام کند.

----------------------------------------

تحلیل و بررسی / احمد کاظم زاده




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آن سوی اقدامات ضد یهودی در امریکا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..