تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




استفاده نیروهای یمنی از تجهیزات نظامی جدید

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما، نیروهای یمنی با سلاح های جدید و متنوع صحنه جنگ علیه نظامیان و مزدوران سعودی را دگرگون کردند.

به گزارش تلویزیون العالم در حمله جنگنده های متجاوز سعودی به منطقه مَرحَب در شهر عمران چهار نفر از شهروندان یمنی به شهادت رسیده و شش نفر دیگر مجروح شدند.

در مقابل، نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن برای مبارزه با دشمن سعودی از سلاح های جدید و ضد تانک استفاده کردند.

نیروهای یمنی همچنین پایگاه ها و مواضع ارتش عربستان در نجران و عسیر را هدف قرار داده و یک خودروی نظامی حامل سلاح متعلق به مزدوران سعودی را در جنوب غرب استان تعز منهدم کردند.

فادی السید، طی گزارشی در این باره گفت: سلاح های جدید و متنوع و سلاح های ضد تانک یمنی با ورود به صحنه نبرد علیه دشمن سعودی معادله جنگ را بر هم زد. این هفتصدمین روز است که متجاوزان سعودی علیه یمن و شهروندان دست به کار شده اند.

سلاح های متنوع و جدید نیروهای یمنی مواضع مزدوران آل سعود در شهرک صرواح استان مارب را نشانه گرفتند. تصاویر ضبط شده به وسیله رسانه جنگ یمن لحظه هدف قرار گرفته شدن پایگاه های مزدوران سعودی را به نمایش گذاشتند.

در این عملیات علاوه بر انهدام مواضع دشمن شماری از مزدوران نیز به هلاکت رسیده و یا مجروح شدند.

این در حالی بود که مزدوران سعودی نیز برای پیشروی به سوی سلسله جبال یام تلاش کردند اما در نهایت در برخورد با موشک های یمنی که در کمین آنان بود با شکست مواجه شدند.

تصاویر ثبت شده لحظه برخورد موشک های یمنی به یکی از خودروهای زرهی ساخت آمریکا و متعلق به مزدوران سعودی و همچنین لحظه فرار آنان از منطقه درگیری را نشان می دهد.

یکی از نیروهای یمنی حاضر در صحنه نبرد گفت: این یکی از خودروهای زرهی دشمن است که در این منطقه به دست نیروهای یمنی به غنیمت گرفته شده و اکنون به آتش کشیده می شود.  

پایگاه اَیّان در نجران و تجمعات نظامیان سعودی در گذرگاه الطِّوال و پایگاه المِسیال در منطقه عسیر در جنوب عربستان نیز از جمله اهدافی بود که به وسیله توپخانه نیروهای یمنی منهدم شدند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «استفاده نیروهای یمنی از تجهیزات نظامی جدید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..