تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شکنجه های دختر خارجی در اتاقک مدرسه ای در تهران / 99 ضربه شلاق برای مرد شیطان صفت

قضات دادگاه او را به 99 ضربه شلاق Whip و 2 سال تبعید و ممنوعیت از شغل سرایداری محکوم کردند.

 29 آبان سال 93 یک مرد خارجی سراسیمه به اداره آگاهی تهران رفت و گفت دختر 7 ساله‌اش توسط مرد سرایدار مدرسه بین‌المللی در تهران مورد شکنجه قرار گرفته است. به دنبال ادعای این مرد، سرایدار مدرسه دستگیر و تحت بازجویی قرار گرفت. این در حالی بود که دختربچه آزاردیده به کارآگاهان گفت: این مرد مرا بارها به اتاقک داخل مدرسه برده و مرا شکنجه می‌کرد. او هر بار تهدیدم می‌کرد که اگر به کسی حرفی بزنم، مرا می‌کشد تا اینکه پدرم متوجه ماجرا شد. بدین‌ترتیب قضات دادگاه با توجه به اسناد و مدارک موجود در پرونده متهم را به شلاق، تبعید و ممنوعیت از اشتغال به سرایداری محکوم کردند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار زیر را از دست ندهید:




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شکنجه های دختر خارجی در اتاقک مدرسه ای در تهران / 99 ضربه شلاق برای مرد شیطان صفت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..