تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مضرترین روغن برای سرخ کردن/ سالم ترين روش براي پخت غذا

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
یافته های جدید دانشمندان نشان می دهد روغن زیتون جزو روغن های بسیار آسیب پذیر به شمار می آید.

سالم ترين روش براي پخت غذا، روش آب پز کردن است. در صورتي که ناچار هستيد غذاي خود را سرخ کنيد، بايد از روغن مخصوص سرخ کردني استفاده کنيد. اگر قصد داريد روغني را که يک بار براي سرخ کردن از آن استفاده کرده ايد، دوباره مورد استفاده قرار دهيد، بايد هنگام خريد، در انتخاب نوع روغن دقت کنيد.

بررسی ها نشان می دهند، افراد بسياري براي سرخ کردن مواد غذايي بويژه موادي که جذب روغن بالايي دارند، از جمله بادمجان و کدو از روغن زيتون استفاده مي‌کنند. اين در حالي است که اين روغن هنگام سرخ کردن مواد به درجه‌اي از دود مي‌رسد که ساختار روغن به هم ريخته، ترکيبات جديدي که براي سلامت بدن خطر داشته، سرطان زا و سمي هستند را تشکيل مي‌دهد.

روغن زیتون جزو روغن هایی است که نباید از آن هنگام سرخ کردن مواد غذایی استفاده کرد زیرا باعث تولید مواد سمی و خطرناک می شود و ساختار ماده غذایی را به هم می زند از این رو بهتر است از روغن ذرت استفاده کرد و بهتر است روغن زیتون را در تماس با نور و گرما قرار نداد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مضرترین روغن برای سرخ کردن/ سالم ترين روش براي پخت غذا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..