تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




درمان تمامی سرطان ها تا سه سال آینده،صحت دارد؟

سرطان

از زمان زندگی بشر تا کنون بیماری های مختلفی گریبان گیر انسان ها شده که خیلی از آن ها درمان شده اند و برخی از آن ها مانند سرطان راه درمانی تا الآن نداشته اند.سرطان از بدترین بیماری هایی است که برخی افراد را درگیر خود میکند و متاسفانه درمان آن تا الآن یافت نشده است اما میگویند تا 3 سال آینده درمان سرطان هم به روی کار می آید،آیا صحت دارد؟

متخصصان پزشکی روسیه از ساخت دارویی موثر برای درمان تمامی سلول‌های سرطانی خبر می‌دهند.

“آندره سیمبیرتسف” معاون موسسه آژانس بیولوژی پزشکی روسیه گفت: ساخت دارویی قطعی برای درمان هر نوع سرطان بدخیم در حال اتمام است و نتایج  دقیق درمان مصرف کنندگان این دارو تا ۳ یا ۴ سال آینده مشخص می شود.

وی ادامه داد: این دارو روی موش‌های مبتلا به تومورهای بدخیم ملانوما و سارکوم مورد آزمایش قرار گرفته است و در اکثر موارد بیماری حتی در مراحل آخر رشد آن به طور کامل درمان شده است.

به گزارش وستی، محققان پزشکی در روسیه از این دستاورد بزرگ علمی به عنوان انقلابی در درمان بیماری سرطان یاد می‌کنند و امیدوارند این دارو بتواند در آینده‌ای نزدیک جان صدها هزار نفر از مبتلایان به سرطان را در جهان نجات دهد.

منبع : ساعت 24

ارسال شده در 15 اسفند 1395 توسط آقای واحدی با موضوع اخبار پزشکی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «درمان تمامی سرطان ها تا سه سال آینده،صحت دارد؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..