تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کتاب‎ با تخفیف بخرید و عیدی دهید

طرح «عیدانه کتاب» با شعار «امسال هم کتاب عیدی دهیم» از 15 اسفند به مدت یک ماه اجرا می شود.

عصرایران - طرح «عیدانه کتاب» از امروز در کتابفروشی‌های عضو این طرح در سراسر کشور آغاز می شود.

طرح «عیدانه کتاب» با شعار «امسال هم کتاب عیدی دهیم» از 15 اسفند تا 15 فروردین‌ ماه در کتاب‌فروشی‌های عضو این طرح اجرا می شود.

تا این لحظه بر اساس آنچه که در سایت خانه کتاب ذکر شده است(آمار هر یک ساعت به روز می شود) 813 کتابفروشی از 31 استان کشور در طرح «عیدانه کتاب» مشارکت کرده اند که از این تعداد 651 کتابفروشی از مرکز استان و 162 کتابفروشی از شهرستان عضو طرح شده اند. در این طرح، استان تهران با 170 کتابفروشی، استان قم با 107 کتابفروشی، اصفهان با 94  کتابفروشی، خراسان رضوی با 71 کتابفروشی و فارس با 43 کتابفروشی بیشترین مشارکت را از آن خود کرده اند.

طرح‌های حمایتی از کتاب‌فروشی‌ها که اولین‌بار با طرح «کتاب‌فروشی به وسعت ایران» در هفته کتاب سال گذشته برگزار شد و با طرح‌های عیدانه، تابستانه و پاییزه تداوم یافت، با طرح  عیدانه کتاب ادامه پیدا می‌کند.

علاقه‌مندان به کتاب می‌توانند به مدت یک ماه با مراجعه به کتاب‌فروشی‌های عضو در شهرهای خود، کتاب‌های حوزه بزرگسال را  با 20 درصد و کتاب‌های حوزه کودک و نوجوان را  با 25 درصد تخفیف خریداری کنند.

پیش‌از این، طرح پاییزه کتاب با مشارکت 624 کتاب‌فروشی در حالی به کار خود پایان داد که 659 هزار و 19 نسخه کتاب از سوی بیش از 209 هزار نفر خریداری‌شده بود.

طرح «عیدانه کتاب» با شعار «امسال هم کتاب عیدی دهیم» بعد از طرح‌های «کتابفروشی به وسعت ایران»، «عیدانه کتاب»، «تابستانه کتاب» و «پاییزه کتاب» پنجمین گام در راستای توجه به اعطای یارانه کتاب از طریق کتابفروشی‌هاست.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کتاب‎ با تخفیف بخرید و عیدی دهید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..