تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عجیب ترین علاقه مندان فوتبال/ شماره دهی که آرایشگر شد!

مغازه‌های سلمانی یکی از مکان‌های آشنا در مراکز شهری می‌باشند. اما نه سلمانی مائورو شامپو یک مرکز عادی است و نه صاحب آن، مردی عادی می‌باشد.

به گزارش کاپ، مائورو شامپو که در گذشته کفش واکس می‌زد، درحال حاضر در شهر رسیفه واقع در شمال شرقی برزیل، چهره‌ای نسبتاً مشهور است. او که امروز 57 سال دارد. پس از به پایان رسیدن دوران فوتبالش در یک سالن به آرایشگری مشغول شده است. او می‌گوید. من برای بدترین تیم دنیا بازی می‌کردم!  من بازیکن شماره 10 بودم. درست مثل پله، ریوالدو، مارادونا و زیکو!  من برای تیم یک گل به ثمر رساندم مردم می‌گویند همان یک گل من هم گل به خودی بوده است اما حقیقت ندارد!.

شامپو کل دوران فوتبال خود را در تیمی به نام  ایبیس گذراند که در لیگ ایالتی پرنامبوکو مسابقه می‌داده است. باشگاهی که پس از کسب تفاضل گل 2000-!! در‌کل دوران فوتبال باشگاهی، ازطرف کتاب رکوردهای گینس به عنوان بدترین تیم باشگاهی دنیا شناخته شد.

مارادونا

شامپو مارادونا را الگوی خود می‌داند و عکسی بزرگ از مارادونا با لباس بوکاجونیورز در سلمانی خود دارد. او می‌گوید: مارادونا هم 10 می‌پوشید. درست مثل من!‌  البته حقوق او به مراتب از من بیشتر بود. اما در داخل زمین، من از او بهتر بودم شک ندارم که یک شماره 10 چپ پا با مدل موی فوق‌العاده بودم!!

مغازه شامپو، یک معبر فوتبال است که حتی کف آن سبز رنگ است و خط‌کشی‌هایی درست مثل زمین فوتبال در‌آن دیده می‌شود. بر روی هر یک از صندلی‌های این سلمانی، دهها ستاره سینما و فوتبال نشسته‌اند و موهای خود را اصلاح کرده‌اند. اما تفاوت این صندلی‌ها با بقیه صندلی‌ها در سایر سلمانی‌ها، رنگ آمیزی هر یک از صندلی‌ها به رنگ لباس یکی از تیمهای رسیفه می‌باشد. صندلی سفید و سرخ پرنامبوکو برای هواداران تیم «نائوتیکو» می‌باشد که از نظر «شامپو» زیبا بازی می‌کنند و تیم خوبی هستند صندلی قرمز مخصوص تیم محبوب شامپو است. ایبیس که شامپو ده‌سال برای این تیم بازی‌کرد. اما حتی در یک مسابقه نیز برنده نشد!

صندلی سفید با آرم سرخ و مشکی «رئال سانتاکروز» مخصوص هواداران این تیم می‌باشد که از نظر شامپو «هوادارانی فوق‌العاده» می‌باشند. صندلی قرمز با آرم سیاه و زرد، مخصوص تیم اسپورت می‌باشد شهرت شامپو به حدی است که در سال 2006 فیلمی با عنوان مأئورو‌شامپو فوتبالیست، آرایشگر و مردی واقعی در جشنواره فیلم مانائوس روی پرده رفت! البته در آن جشنواره به هنرپیشة فیلم، جایزه اسکار ندادند و مائورو مجدداً به سلمانی خود در رسیفه برگشت.

به هر شکل در پایان جام جهانی برزیل قهرمان نشد و شامپو هم که می خواست پس از قهرمانی این تیم موهایش را کوتاه کند، همچنین ظاهر خاص و مشهور خود را حفظ کرد!

 





پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عجیب ترین علاقه مندان فوتبال/ شماره دهی که آرایشگر شد!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..