تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حقوق و پاداش بازنشستگان تامین اجتماعی پرداخت می‌شود

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا، علی ربیعی در حاشیه جشنواره نیکوکارآفرین در جمع خبرنگاران درباره عیدی و پاداش بازنشستگان تامین اجتماعی گفت: برای عیدی و حقوق تامین اجتماعی هیچگونه مشکلی نداریم و حقوق و پاداش آنها براساس تاریخ تعیین شده پرداخت خواهد شد.

وی در بخشنامه جدید وزارت کار برای بانوانی که حضانت کودکان بی‌سرپرست را قبول می‌کنند، گفت: بخشنامه‌ای امضا شد تا زنانی که فرزندی را از سازمان بهزیستی قبول می‌کنند مشغول مرخصی زنان باردار شوند و این نوع مرخصی به آنها نیز تعلق گیرد. 

ربیعی افزود: درست است که فرزند مورد سرپرستی قرار گرفته شده نوزاد نیست، اما این مرخصی برای آمیختگی بیشتر مادر با کوک در نظر گرفته شده است. 

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره قانون کشوری برای بازنشستگان اظهار کرد: در صندوق کشوری امسال حقوق بازنشستگان را به صورت پلکانی افزایش می‌دهیم و هزار میلیارد تومان تامین اعتبار پیش‌بینی شده است. 

وی در زمینه برنامه‌های لازم برای کودکان از تحصیل بازمانده نیز گفت:  این کودکان به طور کامل شناسایی شده‌اند و بخشی از آنها به دلیل معلولیت، مشکلات فرهنگی و حتی فقر از تحصیل به دور مانده‌اند. فعالیت‌ لازم برای بازگشت آنها به مدارس مورد توجه قرار گرفته است.

انتهای پیام/ 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حقوق و پاداش بازنشستگان تامین اجتماعی پرداخت می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..