تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زیدان: این بازی خوب، نشانه‌ای از آینده بهتر رئال‌مادرید است

به گزارش خبرگزاری تسنیم، زین‌الدین زیدان،سرمربی رئال مادرید با جملاتی عادی برتری تیمش بر ایبار در هفته جاری لالیگا را مورد نقد قرار داد. 

 او گفت: بازیکنانی که پس از مدت‌ها در این رقابت اجازه همراهی رئال مادرید را پیدا کردند، عالی و قابل‌اتکا نشان دادند.از واکنش و شیوه تیم راضی هستم. حریف قصد داشت از طریق ضربات آزاد ما را به دردسر بیندازد اما مقابل این راهکار، بهترین بازی خودمان را انجام دادیم و حریف را خنثی کردیم.افت تدریجی در برخی مقاطع فصل طبیعی است.برای حریف احترام زیادی قائل شدیم و با نهایت توان و سرعت بازی را شروع کردیم. عملکرد قابل قبول در این بازی، نشانه‌ای از پیشرفت در بازی‌های آینده است.

 او در ادامه افزود: می‌دانستیم در بازی هوایی و تلاش برای تصاحب توپ‌های دوم کار دشواری داریم.با بازی مستقیم و تمرکز به ضد حمله، زهر حریف را گرفتیم.گل‌ زودهنگام کار رئال را آسان کرد.

 انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زیدان: این بازی خوب، نشانه‌ای از آینده بهتر رئال‌مادرید است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..