تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نوکیا 3310 با قیمت 11 میلیون تومان! +عکس

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت HMD Global که از این پس، گوشی های هوشمندی با برند نوکیا را تولید خواهید کرد، در جریان کنگره جهانی موبایل 2017از مدل جدید گوشی نوکیا 3310 که به برخی ویژگی های جدید و البته ارتقا یافته مجهز شده بود، رونمایی کرد.

 

نوکیا 3310 با قیمت 11 میلیون تومان! +عکس
 

این گوشی خاطره انگیز که قرار است در سه ماه دوم سال جاری میلادی و با قیمت 51 دلار روانه بازار شود، اکنون لباسی جدید از جنس تیتانیوم بر تن کرده و با قیمت باورنکردنی 3000 دلار و در تعدادی محدود در فروشگاه ها به فروش خواهد رفت.
 
شرکت Presso که هر از چند گاهی، مدل های لوکس و گران‌قیمتی از گوشی های هوشمند را روانه بازار می کند و قبل از این، دو اسمارت فون آیفون 7 و 7 پلاس را با بدنه ای از جنس طلای 18 عیار روانه بازار کرده بود، این بار، بر روی گوشی نوکیا 3310 دست گذاشته و نسخه ای از جنس تیتانیوم درجه 5 این گوشی را با نامی جدید تحت عنوان Gresso 3310 تولید کرده است.

  نوکیا 3310 با قیمت 11 میلیون تومان! +عکس 
 
همانطور که در تصاویر زیر می بینید، این گوشی از طراحی چشم نواز و بدنه ای شیک بهره می برد و گفته می شود که از حافظه داخلی 32 گیگابایتی و دوربین 3 مگاپیکسلی برخوردار خواهد بود.
 
اما نسخه معمولی و یا همان 51 دلاری این گوشی نیز در رنگ ها ی قرمز، خاکستری، زرد و آبی عرضه خواهد شد و از جمله مشخصات اعلام شده برای آن، می توان به نمایشگر 2.4 اینچی QVGA، سیستم عامل نوکیا سری 30 +، دوربین 2 مگاپیکسلی و حافظه داخلی 32 گیگابایتی قابل ارتقا اشاره کرد.
 
منبع : تک شات
انتهای پیام/



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نوکیا 3310 با قیمت 11 میلیون تومان! +عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..