تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نمایش مستند «A157» در جشنواره بین‌المللی فیلم «باف» سوئد

نمایش مستند «A157» در جشنواره بین‌المللی فیلم «باف» سوئدبه گزارش حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی سازمان سینمایی حوزه هنری، مستند «A157» به کارگردانی بهروز نورانی پور در سی و چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم «باف» سوئد به نمایش در خواهد آمد. نمایش این فیلم در روز دوم جشنواره، اول فروردین 1396ساعت 12:45 ظهر (به وقت محلی) خواهد بود.
 
پیش از این، مستند «A157» در بخش رقابتی پانزدهمین جشنواره‌ بین‌المللی فیلم Zeichen der Nacht در آلمان شرکت داشت و موفق به دریافت جایزه‌ی اصلی این جشنواره شد. این جشنواره در شهر برلین کشور آلمان برگزار شد.
 
مستند «A157» تاکنون جوایز بسیاری را در داخل کشور از جمله جشنواره فیلم فجر، مقاومت، سینما حقیقت و … کسب نمود و پیش از این جایزه فیلم منتخب از نگاه تماشاگران جشنواره‌ Chambéry  فرانسه، بهترین مستند جشنواره «واچ داکز» لهستان و جایزه ویژه هیات داوران جشنواره فیلم «سینیه دو نویی» فرانسه را نیز ازآن خود کرد.
 
سی و چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم «باف» از 30 اسفند 1395 الی 5 فروردین 1396 در شهر مالمو کشور سوئد برگزار می‌شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نمایش مستند «A157» در جشنواره بین‌المللی فیلم «باف» سوئد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..