تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فرودگاه نظامی تدمر در کنترل ارتش سوریه

خبرنگار العالم در سوریه از سیطره ارتش سوریه و نیروهای هم‌پیمان بر فرودگاه نظامی تدمر و شمال آن تا مسافت دو کیلومتری خبر داد.

 العالم – سوریه

ارتش سوریه و نیروهای همپیمان پس از دیگیری شدید با تروریست های داعش، کنترل فرودگاه نظامی تدمر و شمال آن تا مسافت دوکیلومتری را به دست گرفتند و شماری از تروریست ها را به هلاکت رساندند.

براساس این گزارش، نیروهای ارتش سوریه اردوگاه آموزشی تروریست‌های داعش در شرق العقیربات در ریف حماه شرقی را هدف قرار دادند که در نتیجه آن 40 تروریست به هلاکت رسیدند و شمار زیادی از این تروریست ها از جمله "خالد الشویخی" سرکرده یکی از باندهای تروریستی وابسته به داعش زخمی شدند.

خاطرنشان می شود که ارتش سوریه همچنان درحال پیشروی در ریف حلب شرقی است و شهرک های قصر هدله، مزرعه القصر و جب ابیض را به کنترل خود درآورده  و ده ها تروریست داعشی را به هلاکت رسانده و دو تانک، دو خودروی بمب گذاری شده و 3 نفربر مجهز به دوشگاه تروریست ها را منهدم کرده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فرودگاه نظامی تدمر در کنترل ارتش سوریه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..