تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زلاتان: مسئولیت تساوی را بر عهده می گیرم

مهاجم سوئدی تاکید کرده که پنالتی از دست دادن او باعث تساوی تیمش شده است.

به گزارش کاپ، زلاتان ابراهیموویچ که در تساوی یک بر یک مقابل بورنموث در بهترین فرم خود نبود و حتی یک پنالتی هم از دست داد پس از بازی گفت: من بازیکنی نیستم که پس از بازی اینجا بیایم و بگویم او این کار را کرد و دیگری آن کار را. هر چیزی که در زمین اتفاق بیافتد همان جا می ماند. بازی سختی بود و من نمی خواهم هیچ کسی را بجز خود سرزنش کنم.

من مسئولیت کامل این تساوی را بر عهده می گیرم. نتوانستم گلزنی کنم و ما 2 امتیاز از دست دادیم. این را پشت سر می گذارم و حتی قویتر از قبل باز می گردم. برای من چیز غیر طبیعی نیست. قبلا اتفاق افتاده و بعدا هم رخ خواهد داد. 





پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زلاتان: مسئولیت تساوی را بر عهده می گیرم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..