تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شکست توپچی ها در آنفیلد/لیورپول به رتبه سوم رسید

به گزارش ایرنا، شنبه شب و در ادامه هفته بیست و هفتم لیگ جزیره، سرخ پوشان لیورپول در ورزشگاه «آنفیلد» میزبان آرسنال یکی از رقبای سنتی خود بوده و با ارائه نمایشی سراسر هجومی به پیروزی سه بر یک دست یافتند.
شاگردان «یورگن کلوپ» که از حمایت بیش از 45 هزار تماشاگر متعصب خودی سود می بردند این دیدار را توفانی آغاز کرده و در دقیقه نهم، پاس «سادیو مانه» به «روبرتو فیرمینیو» رسید تا این هافبک برزیلی گل نخست تیمش را به ثمر برساند.
در دقیقه چهلم، این بار پاس فیرمینیو سبب شد تا «سادیو مانه» سنگالی گلزنی کند تا این همکاری این دو ستاره لیورپول در همان نیمه نخست نسخه توپچی های لندن را بپیچد.
در نیمه دوم نیز برتری لیورپول در توپ و میدان ادامه یافت، اما آرسنال در یک غافلگیری با ضربه «دنی ولبک» به گل دست یافت تا امید به اردوی تیم تحت هدایت «آرسن ونگر» بازگردد.
در دقیقه 90، پاس در عمق «دیوک اوریگی» در محوطه جریمه آرسنال به «جورجینیو واینالدوم» رسید و این هافبک هلندی با ضربه ای بدون معطلی گل سوم لیورپول را به ثمر رساند و برتری میزبان را قطعی کرد.
در نهایت لیورپول که در بازی رفت نیز توانسته بود توپچی های لندن را در ورزشگاه امارات شکست دهد در دیدار برگشت نیز سه بر یک برنده شد.
لیورپول با کسب برتری در دیدار حساس امشب با 52 امتیاز به جایگاه سوم رسید و آرسنال با 50 امتیاز به جایگاه پنجم سقوط کرد تا انتقادها از عملکرد «آرسن ونگر» سرمربی فرانسوی و کهنه کار این تیم افزایش یابد.
ورزشی**3783**شبس*1613*خبرنگار: امیر میرزاییان*انتشار: عبدالله غفاری

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شکست توپچی ها در آنفیلد/لیورپول به رتبه سوم رسید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..