تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




موش‌ها در تالار هنر میزبان کودکان می‌شوند

فرهنگ > تئاتر - نمایش «موش تا موش» به نویسندگی و کارگردانی رامین کهن و با صداپیشگی مرضیه برومند و هنگامه مفید از هفتم فروردین‌ در تالار هنر روی صحنه می‌رود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، «موش تا موش» عنوان نمایشی عروسکی و موزیکال برای کودک و نوجوانان است که به نویسندگی و کارگردانی رامین کهن از هفتم فروردین‌ در تالار هنر روی صحنه خواهد رفت.

این نمایش روایت‌گر داستان کوچه پس‌کوچه‌های شهری است که هر شب آواز غمگین و سوزناک‌ آقا موشه که عاشق و دلداده خاله موشه است در آن شنیده می‌شود. خاله موشه بی‌خبر از این‌که این آواز غمناک در هجر او خوانده می‌شود، هرشب ستاره‌ها را می‌شمرد و به زیبایی ماه خیره می‌شود.

دراین نمایش موزیکال کودک و نوجوان که به شیوه عروسکی و به مدت 55 دقیقه اجرا می‌شود، مرضیه برومند و هنگامه مفید به عنوان صداپیشه افتخاری همکاری دارند. الکا هدایت، امیررضا میرآقا، محمدرضا مالکی و رامین کهن دیگر صداپیشگان این نمایش هستند و سعید ابک، پرستو آریاکیا، الهام ایروانی، علی باروتی، فاطمه پورهاشمی، هانی حسینی، حمیدرضا گودرزی، متین گودرزی و مرضیه نادری عروسک‌گردانان نمایش «موش تا موش» هستند.

نمایش «موش تا موش» فروردین و اردیبهشت 96 هر روز به جز شنبه‌ها ساعت 20 در تالار هنر به روی صحنه می‌رود.

5757




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «موش‌ها در تالار هنر میزبان کودکان می‌شوند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..