تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




110 عمل جراحی برای فرار از جنسیت!

به گزارش صدخبر : یک مرد 22 ساله در شهر لس آنجلس آمریکا با انجام دهها عمل جراحی و پلاستیک خود را شبیه انسان های فضایی بدون جنسیت کرده است.

به گزارش وب سایت دیلی میل " وینی اوه " آرایشگر 22 ساله اهل لس آنجلس از 17 سالگی تلاش کرده تا خود را فاقد جنسیت و شبیه چهره های فرضی "آدم فضایی" کند و به همین خاطر در 5 سال گذشته بیش از 50 هزار دلار صرف انجام عمل های جراحی خارج کردن اندام های جنسی و نیز جراحی های پلاستیک کرده است.

او برای رسیدن به قیافه و شمایل مورد نظرش نزدیک به 110 عمل جراحی داشته است.

"وینی اوه " گفته به خواسته خود برای شبیه شدن به آدم فضایی های بدون جنسیت رسیده است.

او اندام های جنسی مردانه و سینه های خود را برداشته است و پس از آن بارها به منظور تغییر شکل صورت و دیگر اندام های خود تحت عمل جراحی پلاستیک قرار گرفته است.

110 عمل جراحی برای فرار از جنسیت!

جوان 22 ساله آمریکایی پیش از و پس از عمل جراحی
110 عمل جراحی برای فرار از جنسیت!

"وینی اوه" پس از عمل جراحی و شبیه شدن به آدم های فضایی بدون جنسیت

110 عمل جراحی برای فرار از جنسیت!  110 عمل جراحی برای فرار از جنسیت!  110 عمل جراحی برای فرار از جنسیت! 

منبع:عصرایران




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «110 عمل جراحی برای فرار از جنسیت!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..