تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ماموریت بارزانی برای پیشمرگه‌ها

رئیس اقلیم کردستان به طرف های مربوطه در این اقلیم دستور داده که پیشمرگه برای تسلط بر اوضاع در منطقه سنجار واقع در غرب موصل وارد عمل شود.

به گزارش مشرق به نقل از سومریه نیوز، رئیس اقلیم کردستان عراق دستور آمادگی نیروهای پیشمرگه برای حمله به منطقه «سنجار» واقع در غرب موصل را صادر کرد.

در همین راستا، «صباح» سخنگوی «مسعود بارزانی» رئیس اقلیم کردستان عراق اظهار داشت: بارزانی در خصوص حوادث عصر روز جمعه در ساختمان خانصور در منطقه سنجار نگران و متاسف است و به طرف های مربوطه دستور داده که پیشمرگه برای تسلط بر اوضاع وارد عمل شود.

وی در ادامه بیان داشت: همگان باید بدانند که نهادهای مربوطه مسئول کنترل و اداره اقلیم هستند و هیچ کس حق ندارد در امور اقلیم دخالت کند و یا مانع از تحرک نیروهای پیشمرگه شود.

گفتنی است، عصر روز جمعه میان یگانی از نیروهای پیشمرگه و نیروهای پ ک ک در منطقه سنجار واقع در غرب موصل درگیری های پیش آمد و پس از مداخلات طرف های مربوط به پایان رسید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ماموریت بارزانی برای پیشمرگه‌ها»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..