تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شبکه بزرگ پولشویی و اختلال در نظام اقتصادی در نوشهر منهدم شد

فرماندارنوشهر ازدستگیری فردی باهویت معلوم توسط سربازان گمنام امام زمان (عج)که با ادعاهای کذب اقدام به تسهیل مال وسرمایه نامشروع به مبلغ ۱۳۰  میلیارد ریال نموده بودخبرداد.

علی شادمان افزود: این فرد با ادعای کذب سرمایه گذاری دربانک پارسیان وموسسه اعتباری ثامن وسهام های مختلف در بازار بورس اقدام به فریب افراد دراستان مازندران ودیگراستانهای همجوار می نمود ودر نظام اقتصادی کشور اختلال ایجاد کرده بودبا تلاش شبانه روزی وبی وقفه سربازان گمنام امام زمان(عج) این شبکه در نوشهر شناسایی و متلاشی وعوامل اصلی آنها دستگیر شدند.

وی ادامه داد:این فرد به همراه تعداددیگری از اعضای باند پس از دستگیری تحویل مقامات قضایی شهرستان شدند.

رئیس شورای تامین شهرستان نوشهردرپایان از سربازان گمنام امام زمان(عج) اداره کل وشهرستان نوشهر که باتلاش شبانه روزی در عملیات موفق و پیچیده موفق به شناسایی ودستگیری متهمان شدند تقدیر وتشکر نمود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار زیر را از دست ندهید:




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شبکه بزرگ پولشویی و اختلال در نظام اقتصادی در نوشهر منهدم شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..