تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کشف محموله های کالای قاچاق میلیاردی در رستم

 به گزارش سرویس حوادث جام نیـوز از مرکز فارس، سرهنگ محمد اسلامی گفت: درراستای مبارزه با قاچاق کالا و برخورد قاطع با قاچاقچیان، ماموران انتظامی شهرستان اقدام به کنترل و بازرسی از خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی کردند.

وی افزود: در این راستا ماموران موفق شدند پنج دستگاه خودرو سواری و کامیون حامل کالای قاچاق را شناسایی و متوقف کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان رستم تصریح کرد: در بازرسی از این خودروها تعداد 185دستگاه پمپ آب، تعداد 1500 عدد انواع نوشیدنی و نوشابه های انرژی زا، 5840 کیلوگرم برنج ، 3646 عدد انواع خوراکی، 400 کیلوگرم هیزم،50 کیلوگرم چای و 165 عددلامپ خارجی و فاقد مجوز قانونی و گمرکی کشف شد.

سرهنگ اسلامی با اشاره به دستگیری 5 قاچاقچی کالا در این رابطه و معرفی آنها به مراجع قضائی، گفت: ارزش این محموله های کشف شده، یک میلیارد و 300 میلیون ریال برآورد شده است.

صدا و سیما

110




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کشف محموله های کالای قاچاق میلیاردی در رستم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..