تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خبرگزاری ایتالیا: ایران، کشوری شگفت انگیز و برنده جایزه اسکار

اهدای جایزه اسکار بهترین فیلم خارجی به فیلم ‘فروشنده ‘ ساخته اصغر فرهادی، بار دیگر نورافکن ها را به سوی کشوری روشن کرد که اغلب به دلایل اشتباه، در صفحات نخست روزنامه ها (ی غرب) ظاهر می شود؛ در حالی که ایران فرای کلیشه ها، دارای گنجینه های بی پایان در زمینه های فرهنگی، باستان شناسی، هنری و بشری است.

به نقل از خبرگزاری رسمی ایتالیا (آنسا) : بنگاه های مسافرتی در سراسر جهان، ایران را در دو سال اخیر کشف کرده اند. حتی از آمریکا نیز گروه های کنجکاو گردشگری پیش  از روی کار آمدن دونالد ترامپ، بدون هیچ مشکلی سفر به این کشور را تجربه می کردند.

سفر به ایران سخت نیست و پروازهای مستقیم  از شهرهای اصلی اروپا از جمله رم و میلان با هزینه ی کم مسافران را به این کشور می رسانند. برای ایتالیایی ها نیز امکان گرفتن روادید گردشگری سه ماهه مستقیما از فرودگاه تهران امکان پذیر شده است.

گردشگرانی که تاکنون به ایران سفر داشته اند، از دیدن این کشور هیجان زده شده و عاشق آن گشته اند. این مسئله باعث شده تا ایران، به یک مسیر گردگشری محبوب تبدیل شود و اکنون لحظه مناسب برای بازدید از این کشور فرا رسیده است.

ایران یکی از بزرگترین و ژرفترین تمدن های بشری به شمار می رود؛ جاییکه امکان قدم زدن میان بقایای تخت جمشید ۲۵۰۰ ساله و ادای احترام به مقبره کوروش کبیر، یکی از رهبران و مردان سیاسی تاریخ بشری و بازدید از مقبره های سنگی فرزندانش را به شما می دهد.

سپس می توان سوار بر یک ماشین زمان به جلو پرواز کرد و از قصرهای هزار و یک شب در دوران اسلامی بازدید نمود و از هنر زیبای اسلامی در مساجد اصفهان و شیراز و یا باغ های بسیار زیبای بهشت گونه لذت برد.

اسلام شیعی تنها در قرن ۱۶ تبدیل به دین رسمی ایران تبدیل شد. اگر دلتان یک سفر معنوی می خواهد و  تمایل دارید در این باره بیشتر بدانید راهی قم شوید؛ اینجا همان جایی است که انقلاب (امام) خمینی آغاز شد.

در ایران سایر ادیان نیز ریشه ای عمیق دارند و دارای نماینده در پارلمان هستند. در یزد می توان از عبادتگاه پیروان زرتشت بازدید کرد؛ پیامبری که هزار سال قبل از میلاد مسیح به معرفی اخلاق و تمایز میان نیکی و بدی یعنی اهورامزدا و اهریمن پرداخت. در این کشور می توان کنیسه ها و عبادتگاه های قدیمی یهودیان و کلیساهای مسیحی کهن را به تماشا نشست و لذت برد.

در ایران می توان بین کویرهای شگفت انگیز هزار رنگ و کوهستان های با قله های برفی و سپید هم دیدن کرد.

آنسا در پایان افزود:

گردشگران ایتالیایی که به ایران سفر کرده اند، با استقبال گرم ایرانیان مواجه شده اند. ایرانیان ملتی هندواروپایی (آنها عرب نیستند اشتباه نکنید)، مهربان، دانا و با تمدن هزاره ای هستند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خبرگزاری ایتالیا: ایران، کشوری شگفت انگیز و برنده جایزه اسکار»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..