تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ارتش سوریه کنترل فرودگاه «تدمر» را در اختیار گرفت

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الاخباریه، ارتش سوریه با همکاری نیروهای هم پیمان خود کنترل فرودگاه نظامی تدمر و شعاع ۲ کیلومتری شمال این فرودگاه را پس از تار و مار تروریست های داعش برعهده گرفت.

در همین حال وزیر دفاع و معاون فرمانده کل نیروهای مسلح سوریه روز شنبه از شهر تازه آزادشده و باستانی «تدمر» بازدید کرد.

«فهد جاسم الفریج» بنا به دستور «بشار اسد» علاوه بر شهر تدمر، از یگان های ارتش این کشور در حومه شرقی حمص نیز بازدید به عمل آورد.

گفتنی است که پنجشنبه گذشته فرماندهی کل ارتش سوریه در بیانیه ای از آزادسازی شهر تدمر در استان حمص خبر داد.

فرماندهی کل ارتش سوریه در این بیانیه عنوان کرد: بعد از سلسله عملیات موفق نظامی که با پشتیبانی جنگنده های ارتش و جنگنده های روسیه صورت گرفت، یگان های ارتش و نیروهای مسلح توانستند شهر تدمر و اطراف آن را بعد از وارد آوردن تلفات سنگین به گروه تروریستی داعش، آزاد کنند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ارتش سوریه کنترل فرودگاه «تدمر» را در اختیار گرفت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..