تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ارزش بیت کوین برای اولین بار از یک اونس طلا بیشتر شد

ارزش بیت کوین برای اولین بار از یک اونس طلا بیشتر شد

روز گذشته برای اولین بار در تاریخ ارزش یک بیت کوین که رایج‌ترین ارز دیجیتال است، از یک اونس طلا پیشی گرفت. بیت کوین یک سیستم پرداخت جدید مبتنی بر نوعی پول کاملا دیجیتال است. طلا طی ماه‌های گذشته روندی رو به نزول داشته و بیت کوین به صورت آهسته در حال پیشرفت بوده است تا به اینجا که در یک روز تجاری خوب، ارزش بیت کوین از طلا پیشی گرفته است. با تک شات همراه باشید.

مطابق با شاخص Bitcoin Price Index (BPI) وب سایت CoinDesk و Coinbase، ارزش هر بیت کوین به ازای 200 دلار در اواسط سال 2015 میلادی به وضعیت کنونی یعنی 1238.11 دلار رسیده است. به این ترتیب ارزش بیت کوین در یک بازه زمانی خاص در روز جمعه از ارزش یک اونس طلا یعنی 1237.73 دلار بیشتر شده است. البته این قیمت‌ها به صورت پیوسته در حال تغییر هستند.

البته این موضوع باعث نمی‌شود که مردم طلاهای خود را برای خرید بیت کوین بفروشند اما این خبر نشان می‌دهد که بیت کوین احتمالا به زودی به دوران شکوفایی خود باز می گردد. مردم اغلب ترجیح می‌دهند که پول خود را در حوزه‌های ایمن سرمایه گذاری کند و کمتر به سراغ سرمایه‌گذاری‌هایی مانند مسکن می‌روند به این ترتیب افزایش ارزش بیت کوین می‌تواند افراد بیشتری را به سرمایه گذاری روی این ارز دیجیتال ترغیب کند.

بیت کوین
همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ارزش بیت کوین برای اولین بار از یک اونس طلا بیشتر شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..