تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زیباجو : پیاده روی در بارداری، میزان لازم

tweet '); d.write('

سوال:

سلام پیاده روی در دوران بارداری آیا مناسب است یا خیر اگر جواب مثبت است میزان و شرایط ان را بفرمایید۲-چه ورزشهایی در دوران بارداری مناسب است؟شیر پرچرب بهتر است یا کم چرب؟ممنون از زحماتتان.

جواب:

دوست عزیز. پیاده روی شنا و دوچرخه ورزش های مناسب برای بارداری است. قبل از شروع ورزش باپزشک خود مشورت کنید در بعضی شرایط اجازه ورزش داده نمی شود مثل جفت سرراهی یا تهدید به سقط و.. . برای شروع باید از میزان خیلی کم شروع کتید و سپس زمان آن را زیاد شدن دهید به گونه ای که خسته نشوید و به نفس نفس نیفتید. شیر کم چرب.

زیباجو

'); d.write('



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زیباجو : پیاده روی در بارداری، میزان لازم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..