تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ناکامی منصوریان در رسیدن به رکورد برانکو

کد خبر: ۴۹۱۵۰۰

۲۲۲۲  بازدید

تیم استقلال بعد از پنج پیروزی متوالی، امروز مقابل سیاه‌جامگان متوقف شد.

وبسایت نود: تیم استقلال بعد از پنج پیروزی متوالی، امروز مقابل سیاه‌جامگان متوقف شد.

 تیم استقلال عصر امروز در هفته بیست و سوم لیگ برتر، در ورزشگاه آزادی به مصاف سیاه جامگان مشهد رفت که این بازی در پایان با نتیجه مساوی ۱-۱ خاتمه یافت تا استقلال یک فرصت مناسب برای کم کردن فاصله خود با تیم دوم جدول یعنی تراکتورسازی را از دست بدهد.

نکته مهم دیگر این بازی پاره شدن نوار پیروزی‌های متوالی استقلال در نیم فصل دوم لیگ برتر بود. علیرضا منصوریان و شاگردانش که در پنج بازی گذشته خود در لیگ موفق به کسب پنج برد متوالی شده بودند، امروز با توقف مقابل سیاه جامگان، نتوانستند به ششمین برد پیاپی خود برسند. استقلال پس از شکست مقابل استقلال خوزستان در هفته هفدهم، تمام بازی‌های خود تا قبل از دیدار امروز را با برد پشت سر گذاشته بود.

در صوتی که استقلال امروز می‌توانست حریف مشهدی خود را مغلوب کند، آبی‌پوشان با رکورد شش برد متوالی پرسپولیس در این فصل برابر می‌شدند و این شانس را داشتند که با پیروزی مقابل سایپا در هفته بیست و چهارم حتی این شکست را بشکنند اما این اتفاق رخ نداد و علیرضا منصوریان با توقف پشت سد سخت و محکم تیم اکبر میثاقیان، در راه رسیدن به رکورد برانکو ناکام ماند.

ناکامی منصوریان در رسیدن به رکورد برانکو

پرسپولیس پیش از این از هفته پانزدهم تا بیستم، موفق شده بود در شش بازی متوالی به پیروزی برسد تا از این حیث در لیگ این فصل رکورددار باشد. لازم به ذکر است که شش پیروزی متوالی پرسپولیس در این دیدارها همگی همراه با کلین شیت علیرضا بیرانوند همراه بود و پرسپولیس در این دیدارها گلی دریافت نکرده بود که این خود رکوردی کم نظیر در تاریخ لیگ برتر محسوب می‌شود.

پرسپولیس پس از شش پیروزی پیاپی در لیگ برتر، در هفته بیست و یکم و در دربی هشتادوچهارم پایتخت مقابل استقلال با نتیجه ۳-۲ شکست خورد. دیداری که خودش یکی از پیروزهای پنجگانه استقلال در هفته‌های گذشته محسوب می‌شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ناکامی منصوریان در رسیدن به رکورد برانکو»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..