تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




370میلیارد ریال امسال برای اشتغالزایی مددجویان کمیته امداد پرداخت شد

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) سیستان و بلوچستان گفت: 370 میلیارد ریال امسال برای اشتغالزایی مددجویان زیر پوشش کمیته امداد استان پرداخت شده است

به گزارش خبرگزاری بسیج ازاستان سیستان وبلوچستان رضا اصلی شهرکی روز شنبه در جمع خبرنگاران در زاهدان اظهار داشت: 75 میلیارد ریال از این تسهیلات از محل تنها شعبه صندوق قرض الحسنه امداد ولایت در سیستان و بلوچستان و بقیه توسط بانک ها برای اشتغالزایی مددجویان کمیته امداد استان پرداخت شده است.
وی هدف از تشکیل صندوق قرض الحسنه امداد ولایت را جذب سپرده های مردمی، افزایش اعتماد عمومی، سرعت در ارائه خدمات، تسهیل در ضمانت و پرداخت تسهیلات به نیازمندان عنوان کرد.
وی از خیران خواست نسبت به سپرده گذاری در این صندوق اقدام کنند تا سپرده آنان در مسیر خیر و رفع مشکلات و بهبود وضعیت معیشتی نیازمندان سیستان و بلوچستان هزینه شود.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) سیستان و بلوچستان ادامه داد: تسهیلات پرداختی این صندوق بر اساس وام داری اسلامی بدون کارمزد است.
اصلی شهرکی افزود: اولویت این نهاد خودکفایی افراد زیر پوشش است بر این اساس هر سال شاهد ریزش آمار مددجویان هستیم و هم اینک 251 هزار نفر در سیستان و بلوچستان از خدمات کمیته امداد بهره می گیرند.
وی اظهار داشت: با توجه به بیشتر بودن جمعیت روستاییان به نسبت شهرنشینان در سیستان و بلوچستان، کمیته امداد از مجموع پنج هزار روستای استان در بیش از چهار هزار و 200 روستا برای کمک رسانی به محرومان و نیازمندان حضور پیدا کرده است.
وی گفت: امسال هزار و 158 نفر از مددجویان کمیته امداد استان خودکفا شدند و بیش از سه هزار دانشجو و 29 هزار دانش آموز نیز زیر پوشش این نهاد هستند.
وی افزود: همچنین 480 مسکن روستایی امسال با همکاری سپاه و هزینه کمیته امداد ساخته و تحویل مددجویان کمیته امداد سیستان و بلوچستان داده شده است.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در ادامه رویکرد جلوگیری از مهاجرت روستاییان به شهرها در استان بیش از هفت هزار تانکر تهیه شده در حال توزیع در مناطق روستایی استان است.
اصلی شهرکی ادامه داد: امسال هزار و 517 نفر برای دریافت جهیزیه در کمیته امداد سیستان و بلوچستان نام نویسی کردند و به سه هزار نفر نیز جهیزیه پرداخت شده است.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «370میلیارد ریال امسال برای اشتغالزایی مددجویان کمیته امداد پرداخت شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..