تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیروزی پر گل دورتموند و بایرن / توقف ولفسبورگ در غیاب دژاگه

بایرن مونیخ و بوروسیا دورتموند در ادامه هفته بیست و سوم رقابت‌های بوندسلیگا پیروزی‌های پر گلی را به دست آوردند. ولفسبورگ در غیاب دژاگه متوقف شد و وردربرمن هم با سرمربی ایرانی خود پیروزی ارزشمند را به دست آورد.

آفتاب‌‌نیوز :

در ادامه هفته بیست و سوم رقابت‌های بوندسلیگا شش دیدار برگزار شد که در حساس‌ترین بازی، بایرن مونیخ صدرنشین جدول رده‌بندی با پیروزی که برابر کلن به دست آورد فاصله خود را با تیم دوم جدول بیشتر کرد.

بایرن که در ورزشگاه خانگی کلن به میدان رفته بود با سه گل به پیروزی رسید. گل‌های شاگردان آنچلوتی را در این دیدار خابی مارتینس در دقیقه 25، خوان برنارت در دقیقه 48 و فرانک ریبری در دقیقه  90 به ثمر رساندند.

بایرن مونیخ با پیروزی که در این دیدار به دست آورد 56 امتیازی شد و جایگاه خود را در صدر جدول رده‌بندی مستحکم‌تر کرد.

در یکی دیگر از دیدارهای حساس، بوروسیا دورتموند که در ورزشگاه خانگی خود از بایر لورکوزن پذیرایی کرد پیروزی پر گلی را به دست آورد و توانست با نتیجه 6 بر دو بازی را به سود خود به پایان برساند.

ستاره دورتموند در این دیدار اوبامیانگ بود که دو گل به ثمر رساند تا با 21 گل زده به تنهایی در صدر جدول بهترین گلزنان قرار گیرد.

دورتموند با پیروزی که در این دیدار به دست آورد 43 امتیازی شد و در رده سوم جدول رده‌بندی باقی ماند تا اختلاف این تیم با لایپزیگ تیم دوم جدول به 6 امتیاز کاهش پیدا کند.

وردربرمن با سرمربی ایرانی خود الکساندر نوری نیز پیروزی ارزشمندی را به دست آورد و در خانه با دو گل دارمشتات را از پیش رو برداشت تا به ماندن در بوندسلیگا امیدوار شود.

شاگردان نوری با پیروزی که در این دیدار به دست آوردند با 25 امتیاز به رده چهاردهم صعود کردند.

همچنین ولفسبورگ که در خانه ماینتس به میدان رفته بود با تساوی یک بر یک متوقف شد تا با سقوط به رده پانزدهم خطر سقوط را بیشتر احساس کند. در این دیدار اشکان دژاگه باز هم در فهرست 18 نفره قرار نگرفت.

در دیگر دیدار برگزار شده، هوفنهایم جشنواره گل به راه انداخت و توانست با نتیجه 5 بر دو انگولشتات را از پیش رو بردارد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیروزی پر گل دورتموند و بایرن / توقف ولفسبورگ در غیاب دژاگه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..