تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حمله وحشتناک پسر 17 ساله به دانشجوی دکترا

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

یک نوجوان انگلیسی اعتراف کرد که یک دختر دانشجوی عربستانی و یک مرد 33 ساله را به قتل رسانده است.

این نوجوان پس از رفتارهای مشکوک به وسیله مأموران پلیس اسکس دستگیر شده است. پلیس می‌گوید این نوجوان 17 ساله که هویتش فاش نشده هنگام دستگیری یک چاقو با خود داشت.

 وی پس از دستگیری اعتراف کرده که به دختر دانشجو دوره دکترا به نام «ناهید آلمانئا» حمله کرده و با وارد کردن 16 ضربه چاقو او را به قتل رسانده و سپس به جوان 33 ساله‌ای به نام «جیمز آتفیلد» هنگام پیاده‌روی در نزدیکی کانالی در اسکس حمله کرده و با 100 ضربه چاقو او را نیز به شکل وحشیانه‌ای کشته است.

پلیس می‌گوید شباهت زیادی در قتل هر دو قربانی وجود دارد؛ اما هنوز نتوانسته‌اند رابطه‌ای بین آنها بیابند.

در حال حاضر 100 کارآگاه و افسر پلیس در حال انجام تحقیقاتی در ارتباط با این دو جنایت هستند و قتل‌ها را بسیار فجیع توصیف کرده‌اند.ب

منبع: رکنا




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حمله وحشتناک پسر 17 ساله به دانشجوی دکترا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..