تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کشف 100 تن مواد شیمیایی داعش در موصل (عکس)

گروه «الحشد الشعبی» از کشف حدود ۱۰۰ تن مواد شیمیایی داعش در موصل همزمان با هشدار سازمان ملل درباره استفاده احتمالی از سلاح‎های شیمیایی در این شهر خبر داد.

به گزارش فارس، مرکز امنیتی الحشد الشعبی امروز(شنبه) حدود 100 تن مواد شیمیایی را داعش از آن برای ساخت مواد منفجره در موصل استفاده می کرد، کشف و ضبط کردند.

کشف 100 تن مواد شیمیایی داعش در موصل (عکس)

مرکز اطلاع رسانی نظامی وابسته به الحشد الشعبی اعلام کرد که «منابع اطلاعاتی و امنیتی الحشد الشعبی مستقر در محور نینوی، 100 تن مواد شیمیایی را در منطقه کوکجلی واقع در ساحل شرقی شهر موصل کشف کردند.»

اخیرا اخبار مختلفی درباره استفاده داعش از سلاح شیمیایی علیه نیروهای عراقی منتشر شده و چندین کارگاه ساخت انواع موشک و راکت و خپماره و تجهیز آنها به مواد شیمیایی در موصل کشف شده است.

 کشف 100 تن مواد شیمیایی داعش در موصل (عکس)

سازمان ملل امروز (شنبه) هشدار داد که استفاده احتمالی از سلاح های شیمیایی در موصل، نقض حقوق بشر و جنایت جنگی است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کشف 100 تن مواد شیمیایی داعش در موصل (عکس)»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..