تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دلایل انفجار در پتروشیمی مروارید چه بود؟

به گزارش افکارنیوز،

هفته گذشته بر اثر انفجار در خروجی بخش کنترل بریک گاز در پتروشیمی مروارید، 6 نفر مصدوم شدند.

بر این اساس، در این حادثه حسین کاووسی آتش‌نشان شاغل در پتروشیمی مروارید و علی باغکی، ارسلان آذر، حیدرزاده و حسینی و مهدی آذر مصدوم و به بیمارستان منتقل شدند که مهدی آذر پس از طی مراحل درمان از بیمارستان مرخص شد.

بر اساس این گزارش یک منبع آگاه در پتروشیمی مروارید دلایل احتمالی حادثه را چنین برشمرده است:

1- عدم پرچ کامل درایر از سوی بهره برداری

2- بی‌تجربگی و بی‌دقتی واحد ایمنی در بررسی محیط نا ایمن و تایید پرمیت اجرای کار

3- دستگاه وکیوم تخلیه مولکولارسیو ضد انفجار نبوده و ایجاد الکتریسیته ساکن کرده است.

این منبع آگاه ادامه داد: به نظر می‌رسد اغلب مسئولین امر در این اتفاق از تجربه کافی برخوردار نبوده‌اند؛ چنانکه پیش از این بارها نسبت به بی‌تجربگی آنها بخصوص در بخش ایمنی و بهره برداری هشدار داده شده بود.

وی اضافه کرد: انتصاب افراد با تجربه ناکافی در سمت روسای واحدهای بهره‌برداری و HSE می‌تواند از جمله دلایل وقوع چنین اتفاقاتی باشد.

بر اساس این گزارش، پتروشیمی مروارید از سال 88 فعالیت خود را با ظرفیت تولید 500 هزار تن اتیلن در عسلویه آغاز کرده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دلایل انفجار در پتروشیمی مروارید چه بود؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..