تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مطالبات کارگران پروژه‌های شهرداری گرگان پرداخت می‌شود

به  گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، سی‎صدو پنجاه و چهارمین جلسه شورای اسلامی شهر گرگان عصر امروز در حالی رقم‎خورد که مراسم در تپه نور شهدا گرگان که با حضور استاندار برگزار شده بود، جلسه شورای شهر گرگان را تحت الشاع قرار داده بود و به این علت جلسه علنی شورا با یک ساعت تاخیر و ساعت 18 در نظر گرفته شده بود.

کارگران شهرداری گرگان که گویا از تاخیر برگزاری این جلسه اطلاع نداشتند از ساعت 17 عصر به علت عدم وصول مطالبات و عدم تحقق وعده شهرداری در شورای اسلامی شهر گرگان حضور داشتند.

چهار عضو شورای شهر گرگان آقایان محمد رضا سبطی، علی کلاتی، علیرضا پزشکپور و زهرا نورا 5 دقیقه به برگزاری جلسه شورای شهر در شورا حاضر بودند و شهردار گرگان و آقای فدوی نیز راس ساعت 18 وارد شورا شدند و این وقت‎شناسی این اعضاء را نشان می‎داد.

با حضور دیگر اعضای شورای اسلامی شهر گرگان و در ساعت 18:15 دقیقه جلسه رسمیت پیدا کرد و به علت اینکه در این جلسه قدس مفیدی رئیس شورای شهر در مراسم دیگری حضور داشت، سی‎صدو پنجاه‎و چهارمین با ریاست فدوی برگزار شد.

صفر‎علی پایین محلی عضو شورا در این جلسه نخستین تذکر را به شورای اسلامی شهر گرگان داد و از آنجایی که بیان شده بود که یک ساعت نخست شورا به لوایح و 2 ساعت دیگر به بودجه اختصاص پیدا کند و جلسه به این شکل ادامه داشته باشد.

مهران فدوی، نائب رئیس شورای شهر گرگان، نمایندگان کارگران شهرداری را در صحن علنی شورای شهر منتظر نگذاشت و پس از قرائت نخستین مصوبه به نماینده کارگران که پرداخت نیمی از مطالباتشان پس از وعده 10 روزی شهردار باقی مانده بود، اجازه ایراد سخنرانی داد.

نماینده کارگران در این جلسه با اشاره به اینکه 350 میلیون تومان بابت مطالبات با مصوبه شورای شهر گرگان پرداخت شده اما در خصوص پرداخت 350 میلیون تومانی دیگر هنوز اقدامی انجام نشده، افزود: قرار بود این مطالبه در مدت 10 روز پرداخت شود اما امروز 12 روز گذشته و هنوز پرداختی به کارگران انجام نشده است.

همچنین یکی دیگر از پیمانکاران این پروژه نیز در خصوص عدم پرداخت مطالبات پروژه بهارستان مانند اقدامات موادغذایی و خوراک، برق خبر داد و در خواست داشت نسبت به این بدهی‎ها نیز تعیین و تکلیف شود.

حسین رضایی، مسئول امور مالی شهرداری گرگان هم در این جلسه اظهار داشت: براساس مصوبه شورای شهر گرگان قرار بود 700 میلیون تومان از پرداخت‎های غیرنقدی به شرکت بابت حقوق مزایای کارگران و کارگران روزمزد پرداخت شود که 50 درصد این میزان اتفاق افتاده است.

وی با بیان اینکه در صورت وضعیت پیمانکار مشکلاتی در محاسبات وجود داشت، افزود: با نظر مشاور هماهنگی با ناظر پروژه انجام شده و با تائید صورت وضعیت پروژه ما بقیه هزینه کارگران پرداخت خواهد شد.

بدهی کارگران پروژه بهارستان تا پایان هفته پرداخت خواهد شد

حسین‎صادقلو، شهردار گرگان همدر این جلسه با بیان اینکه تا پایان هفته بدهی کارگران پرداخت خواهد شد، افزود: در خصوص بدهی پیمانکاران باید ادله محکمه‌پسند باید ارائه شود تا ما بتوانیم از اعتبارات پیمانکار کم کنیم.

سید محمد رضا قدس‎مفیدی رئیس شورای شهر هم در ساعت 18:55 دقیقه وارد صحن علنی‎شورا شد و این در حالی بود که پس از قرائت مصوبه نخست نزدیک به 15 دقیقه مصوبه‎دیگری توسط زهرا نورا عضو شورای شهر گرگان قرائت شد و این موضوع از سوی شهردار گرگان مورد اعتراض قرار گرفت.

صادقلو گفت: چرا باید به خانم نورا زحمت بدهیم و یک طرح پنج صفحه‎ای را بخواند در حالی که 5 ماه پیش این موضوع مطرح شده و هر یک از افراد می‎توانستند این طرح را به منزل ببرند و قرائت کنند.

میزان فروش تملکات شهرداری و مقایسه آن با دوره قبلی شورا را بیان خواهم کرد

موضوع تعریض و بازگشائی معبر 100 متری کمربندی شهید کلانتری که در هفته گذشته مطرح شد بار دیگر در این هفته مورد بحث قرار گرفت و شهردار گرگان در این خصوص به سوالات متعددی از اعضای شورا پاسخ داد و در نهایت این لایحه با 5 رای موافق و یک رای ممتنع رای نیاورد.

صادقلو در پاسخ به ناصر گرزین در خصوص شایعاتی در خصوص فروش تملکات شهرداری به میزان 400 میلیارد تومان در فضای مجازی اظهار داشت: به زودی میزان فروش تملکات را در مدت این 3 سال و مقایسه با دوره قبلی شورا به اصحاب رسانه استان گلستان اطلاع خواهم داد.

وی با بیان اینکه شورای اسلامی شهر گرگان در گذشته به اینکه برای تملکات اعتبار کم گذاشته می‎شد، اعتراض داشتند، افزود: پس از چند صد ساعت کار کارشناسی این لایحه در صحن علنی شورا شهر رای نمی‎آورد و می‎شد این موضوع در چند ماه گذشته اتفاق بیفتد.

شهردار گرگان افزود: بیش از 30 بار نسبت به این موضوع به اعضای شورا به صورت جلسات فرعی پاسخ دادم و پس از این توضیحات این لایحه رای نمی‎آورد.

صادقلو یادآور شد: تمام ادله فروش تملکات در این چند سال و مقایسه آن را نسبت به سال‎های گذشته در مصاحبه‎ای به مردم اعلام خواهم کرد.

در این جلسه در خصوص جلسه فوق العاده رسمی و علنی شورا رای‌گیری شد که 3 جلسه فوق العاده با رای 9 نفر از اعضا به تصویب اعضای شورای شهر گرگان رسید.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مطالبات کارگران پروژه‌های شهرداری گرگان پرداخت می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..