تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




122 مدرسه چهارمحال و بختیاری برای اسکان فرهنگیان در نوروز 96 آماده‌سازی شد

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، مجید عباس‌پور امشب در شورای آموزش و پرورش استان اظهار داشت: امسال برای اسکان فرهنگیان و مسافران نوروزی در استان 19 پایگاه شامل 122 مدرسه با 925 کلاس درس آماده‌سازی و تجهیز شده است.

وی با اشاره به همکاری 247 نفر عوامل اجرایی در این طرح، افزود: از این تعداد 37 اتاق در گروه ویژه، 392 کلاس در گروه الف و 496 کلاس در گروه ب قرار دارند.

رئیس اداره تعاون آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری با اشاره به اسکان 5 هزار و 560 خانوار فرهنگی و غیرفرهنگی در 136 آموزشگاه استان در نوروز امسال، بیان کرد: در تابستان نیز 23 هزار و 515 خانوار فرهنگی و غیرفرهنگی در مدارس استان اسکان داشتند.

وی تصریح کرد: امسال در مجموع 290 هزار و 750 نفر روز مسافر در مدارس استان داشتیم که این رقم رشد 29 درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته را نشان می‌دهد.

عباس‌پور بیان کرد: سال گذشته ستاد اسکان استان با کسب 380 امتیاز از شاخص‌های پذیرش، زمان ارسال گزارش نهایی، ارسال گزارش مصور، ارسال تمامی فرم‌های بخشنامه و ارسال گزارش مستند در سطح کشور رتبه سوم را کسب کرد.

رئیس اداره تعاون آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری به خریداری 100 دستگاه یخچال، 100 دستگاه تلوزیون و 130 تخته فرش و اضافه کردن آن‌ها به تجهیزات ستاد اسکان استان اشاره و تصریح کرد: برای خریداری سایر اقلام مورد نیاز ستاد اسکان استان مانند اجاق گاز، کولر، آب سردکن، فرش، پتو، تلوزیون و یخچال 800 میلیون تومان اعتبار مورد نیاز است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «122 مدرسه چهارمحال و بختیاری برای اسکان فرهنگیان در نوروز 96 آماده‌سازی شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..