تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سقف حقوق مدیران طبق مصوبه‌ی قبلی 10 میلیون تومان می‌شود/ در صورت ایراد شورای نگهبان، مجمع تشخیص مصلحت نظام تصمیم نهایی را می‌گیرد

ساعت: 19:16 منتشر شده در مورخ: 1395/12/14 شناسه خبر: 1054643

نماینده مردم ورزقان در گفت‌وگو با آناج مطرح کرد؛

علیزاده گفت: مجلس در مصوبه‌ی اول خود سقف حقوق مشاغل خاص را 10 میلیون تعیین کرده بود که شورای نگهبان به مواردی از آن ایراد گرفت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رضا علیزاده در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اقتصادی آناج با اشاره به مصوبه اخیر مجلس در خصوص حقوق مدیران، ابراز داشت: فضاسازی‌های در بیرون مجلس موجب شد تا اذهان عمومی نسبت به مجلس بدبین شوند، لذا نمایندگان تصمیم گرفتند تا مصوبه‌ی اول خود را مجددا به شورای نگهبان ارسال کنند.

وی افزود: مجلس در مصوبه‌ی اول خود سقف حقوق مدیران و مشاغل خاص را 10 میلیون تومان تعیین کرده بود که شورای نگهبان به مواردی از آن ایراد گرفته و دوباره به مجلس فرستاد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه در راستای اصلاح ایراد شورای نگهبان، مجلس سقف حقوق مشاغل خاص را 24 میلیون تومان تعیین کرد، عنوان کرد: این افزایش شامل مدیران نمی‌شد، اما با توجه به فضاسازی های انجام شده مجلس مقرر کرد تا همان مصوبه‌ی اول به شورای نگهبان برود و اگر ایرادی بود توسط مجمع تشخیص مصلحت نظام رفع شود.

وی خاطرنشان ساخت: در مصوبه‌ی قبل بعضی مشاغل در برخی حوزه‌ها هستند که فرد با دریافت حقوق پائین راضی نمی‌شود در این شغل فعالیت کند، به طور مثال در صنعت نفت این مشکل وجود دارد، مجلس در اصل دست دولت را باز گذاشته بود تا با تشخیص خود نسبت به این موضوع تصمیم بگیرد.

علیزاده  در پایان با اشاره به موضوع شفافیت گفت: البته نظر مجلس این است که دولت باید در تمامی زمینه‌ها مخصوصا موارد اقتصادی شفافیت داشته باشد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سقف حقوق مدیران طبق مصوبه‌ی قبلی 10 میلیون تومان می‌شود/ در صورت ایراد شورای نگهبان، مجمع تشخیص مصلحت نظام تصمیم نهایی را می‌گیرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..