تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جوانی که به اشتباه، همسرش را سوزاند!

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،  جوان هندی که با استناد به گواهی پزشکان گمان می کرد همسرش فوت کرده است، به تبعیت از رسم سوزاندن مردگان، جسد همشرش را به آتش کشید، اما ناگهان با حادثه ای شوکه کننده مواجه شد.
 

نیروهای امداد رسانی هند در این خصوص اعلام کردند که زن جوان 24ساله براثر بیماری ریوی در بیمارستانی در ایالت" اوتار برادیش" در شمال هند، فوت شد و همسر 23 ساله اش جسد او را تحویل گرفت و همراه دوستانش جسد را به مکان سوزاندن مردگان بردند و چند ساعت بعد سوزاندن جسد را شروع کردند.

 
به نوشته یک روزنامه فرامنطقه ای، یکی از حاضران در مکان سوزاندن مردگان، شک کرد که این زن جوان نمرده باشد، اما کسی به وی توجه نکرد و مراسم سوزاندن آغاز شد زیرا به ظاهر هیچ علامتی دال بر زنده بودن وی دیده نمی شد؛ اما ساعتی بعد نتایج کالبد شکافی جسد سوخته، از وجود علائم حیاتی در این جسد در هنگام سوختن حکایت داشت و این دلیل بر آن بود که این زن جوان هنگام سوزانده شدن نفس می کشیده است.
 
به این ترتیب دو پزشکی که جسد این زن جوان را تشریح کردند به این نتیجه رسیدند که وی بر اثر مشکلات ریوی فوت نکرده، بلکه شوک ناشی از سوختن در زمان زنده بودن، باعث مرگ او شده است.  
 
منبع:العالم
 
انتهای پیام/



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جوانی که به اشتباه، همسرش را سوزاند!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..