تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زمان واریز یارانه اسفند

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در حالی که به روزهای پایانی اسفند ماه و به علاوه ایام نوروز نزدیک می‌شویم که دولت قرار بود یارانه مربوط به این ماه را زودتر از زمان مقرر هر ماه و قبل از 20 اسفند ماه پرداخت کند که نه تنها هنوز خبری از زمان واریز یارانه‌های نقدی نیست که نوبخت امروز در صحن علنی مجلس از قطع  یارانه 4 میلیون و 853 هزارو 386 نفر از افرادی که درآمد ناخالصشان بیش از 3 میلیون بود خبر داد.
 
رئیس سازمان برنامه و بودجه در ادامه تصریح کرد: تا اول بهمن‌ماه یارانه 4 میلیون و 853 هزارو 386 نفر از افرادی که درآمد ناخالصشان بیش از 3 میلیون بود، قطع شد اما نامه های فراوانی از دفاتر خود نمایندگان مجلس دریافت کردیم مبنی بر اینکه یارانه بعضی از بازنشستگان آموزش و پرورش قطع شده
 
وی تاکید کرد: حذف گسترده یارانه افراد جامعه منجر به نارضایتی از نظام خواهد شد.
 
احتمال می رود هفتاد و سومین مرحله یارانه نقدی در 26 اسفند ماه به حساب سرپرستان خانوار واریز شود ومبلغ یارانه نیز همانند ماه های گذشته به ازای هر نفر 45 هزار و 500 تومان خواهد بود.
 
به علاوه زمان توزیع سبد کالای مربوط به اقشار کم درآمد و اقلام موجود در این بسته ها نیز هنوز مشخص نیست.
 
 
با این وجود مشخص نیست چه تعداد از میان حذف شدگان از لیست یارانه به اشتباه حذف شده‌اند و آیا اعتراض این افراد موجب بازگرداندن آن‌ها به لیست دریافت یارانه خواهد شد یا خیر؟
 
منبع : میزان
 
انتهای پیام/



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زمان واریز یارانه اسفند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..