تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گروگان گیری بچه 12 ساله در گلوگاه

کد خبر: ۴۹۱۴۳۱

۲۲۸۵  بازدید

‍ فرمانده انتظامی شهرستان گلوگاه از رهایی کودک 12 ساله که به دلیل اختلاف مالی طعمه فردی آدم ربا در این شهرستان شده بود، خبر داد.

خبرگزاری ایسنا:‍ فرمانده انتظامی شهرستان گلوگاه از رهایی کودک 12 ساله که به دلیل اختلاف مالی طعمه فردی آدم ربا در این شهرستان شده بود، خبر داد.

شعبان محمدپور اظهار کرد: پس از گزارش یکی از شهروندان با مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر ربوده شدن فرزند 12 ساله وی از سوی فردی که با وی اختلاف مالی داشته است، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

 وی تصریح کرد: متهم پس از ربودن کودک در مسیر مدرسه وی را به مکانی نامعلوم انتقال داده بود که با اقدامات اطلاعاتی و پلیسی محل اختفای این متم شناسایی شد.

فرمانده انتظامی گلوگاه در ادامه اظهار کرد: در عملیاتی غافلگیرانه متهم از سوی ماموران دستگیر و کودک ربوده شده صحیح و سالم به آغوش خانواده بازگشت.  متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و موضوع در دست بررسی است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گروگان گیری بچه 12 ساله در گلوگاه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..