تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




یرکوویچ و جشن شادی گلی که برگزار نشد +عکس

مهاجم گلزن سیاه جامگان که پیش از این سابقه حضور در استقلال را در کارنامه خود دارد بعد از گلزنی شادی نکرد.

صراط: مهاجم گلزن سیاه جامگان که پیش از این سابقه حضور در استقلال را در کارنامه خود دارد بعد از گلزنی شادی نکرد.

به گزارش "ورزش سه"، گوران یرکوویچ مهاجمی که نیم فصل در استقلال به میدان رفته بود در بازگشت به ورزشگاه آزادی گل اول این بازی را به ثمر رساند تا آبی پوشان با شکست راهی رختکن شوند.

یرکوویچ که بعد از حضور در سیاه جامگان نمایش های خوبی داشته، درخشش خود در این تیم انتهای جدولی را با گلزنی برابر تیم سابق خود ادامه داد. این مهاجم سابق آبی پوشان البته بعد از گلزنی در این دیدار ترجیح داد تا جشن شادی گل برگزار نکند تا اینگونه به هواداران استقلال احترام بگذارد.

مهاجم پیشین آبی ها در نیمه دوم نیز همچنان خطرناک ترین مهاجم سیاه جامگان است که می تواند در ضد حملات باز هم برابر تیم سابق خود گلزنی کند.

یرکوویچ و جشن شادی گلی که برگزار نشد +عکس

یرکوویچ و جشن شادی گلی که برگزار نشد +عکس




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «یرکوویچ و جشن شادی گلی که برگزار نشد +عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..