تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تعیین شرایط استفاده ایثارگران از تسهیلات ارزان قیمت مسکن

گروه سیاسی: با موافقت نمایندگان مجلس شورای اسلامی دولت مکلف شد تسهیلات لازم برای مسکن 100 هزار نفر از ایثاگران را تأمین کند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) نمایندگان در جلسه علنی نوبت عصر امروز، شنبه 14 اسفندماه مجلس شورای اسلامی، در ادامه بررسی بخش هزینه‌ای لایحه بودجه سال 96  با 112 رأی موافق، 31 رأی مخالف و 13 رأی ممتنع از مجموع 197 نماینده حاضر بند الحاقی به تبصره 18 ماده واحده این لایحه را به تصویب رساندند.
در بند الحاقی به تبصره 18 لایحه بودجه آمده است:
در راستای اجرای ماده 65 قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت و بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران مکلف به تأمین تسهیلات لازم برای مسکن 100 هزار نفر از ایثاگران و یارانه و تسهیلات منابع موجود در این قانون شد.
تبصره 1 – ایثارگرانی که در سنوات گذشته از تسهیلات ارزان قیمت استفاده کرده‌اند و تا پایان سال 1394 آن را تسویه نموده‌اند می‌توانند به شرط ساخت مسکن جدید از تسهیلات ارزان قیمت ایثارگری در قانون بودجه سال 96 بهره‌مند شوند.
تبصره 2- بنیاد شهید و امور ایثارگران می‌تواند تعداد 5 هزار فقره وام مسکن از محل سهمیه سال 1396 را مجددا برای ایثارگرانی که در سنوات قبل از این تسهیلات استفاده نکرده‌اند با اولویت برای ایثارگران فاقد مسکن تخصیص داده، بدون رعایت سایر ضوابط برای ساخت مسکن این تسهیلات اختصاص می‌یابد.
همچنین نمایندگان در نشست عصر امروز با 144 رأی موافق، 5 رأی مخالف و 6 رأی ممتنع از مجموع 201 نماینده حاضر در جلسه با بند(ج) تبصره 18 این لایحه موافقت کردند.
در این بند آمده است که بنیاد شهید و امور ایثارگران مکلف است از محل اعتبارات موضوع ردیف 131600 جدول شماره (7)‌ این قانون به جانبازان و آزادگان غیرحالت اشتغال معسر فاقد درآمد که بر اساس قوانین نیروهای مسلح مشمول دریافت حقوق وظیفه نمی‌باشند، تا زمانی که فاقد شغل و درآمد باشند، ماهانه کمک معیشت معادل حداقل حقوق کارکنان دولت پرداخت کند.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تعیین شرایط استفاده ایثارگران از تسهیلات ارزان قیمت مسکن»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..