تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پاسخگویی به سؤالات دینی دانش‌آموزان الشتری توسط طلاب

گروه فرهنگی: طلاب مدرسه علمیه مدرسه علمیه بنت‌الرسول(ص) الشتر با تبلیغ در بین دانش‌آموزان مدارس دخترانه مقاطع راهنمایی و دبیرستان پاسخگوی سؤالات دینی و شبهات دانش‌آموزان خواهند بود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، طلاب مدرسه علمیه خواهران الشتر در قالب طرح «یار مهربان» با تبلیغ در بین دانش‌آموزان مدارس دخترانه مقاطع راهنمایی و دبیرستان پاسخگوی سؤالات دینی و شبهات دانش‌آموزان خواهند بود.
بنا براین گزارش، طرح «یار مهربان» در طول سال برای تبلیغ و تبیین آموزه‌های دینی در بین دانش‌آموزان اجراء می‌شود و در ارتقاء معرفت و بصیرت دینی آنان مؤثر است.
فرشته شاهوردی، معاون فرهنگی مدرسه علمیه بنت‌الرسول(ص) الشتر با اشاره به جنگ نرم دشمن، گفت: بی‌شک حضور مبلغان در مدارس می‌تواند هجمه‌های فرهنگی دشمنان را خنثی و بی‌اثر نماید و دانش‌آموزان را در برابر اثرات مخرب این هجمه‌ها بیمه کند.
وی افزود: مبلغان و طلاب با حضور مستمر خود در بین دانش‌آموزان علاوه‌بر پاسخگویی به سؤالات و احکام شرعی دانش‌آموزان در راستای ارائه مشاوره‌های دینی و بصیرتی به این قشر نیز قدم برمی‌دارند.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پاسخگویی به سؤالات دینی دانش‌آموزان الشتری توسط طلاب»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..