تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چاه فاضلاب کودک سه ساله خرمشهری را به کام مرگ برد

چاه فاضلاب کودک سه ساله به نام 'سید مصطفی محسنی'را در روستای 'شنه ' از توابع خرمشهر به کام مرگ برد.

آفتاب‌‌نیوز :

سیدعلی محسنی پدر مرحوم 'سیدمصطفی محسنی' شنبه به خبرنگار ایرنا گفت:روز گذشته فرزندم برای بازی از خانه خارج شد و دیگر به خانه نیامد. 

وی افزود:پس از مدتی جست و جو پیکر بی جان وی را در چاه فاضلابی که از سوی پیمانکار ساختمانی به عمق دو متر و بدون سرپوش کنده شده و با آب باران پر شده بود، یافتیم. 

محسنی اظهارکرد: این پیمانکار سه حلقه چاه در کوی ویلای روستای شنه خرمشهر خیابان اول حفر کرده که همگی آنها بدون سرپوش است و با وجود درخواست اهالی برای نصب درپوش، تاکنون اقدامی از سوی پیمانکار انجام نشده است. 

مدیر بیمارستان آیت ا... طالقانی آبادان نیز به ایرنا گفت: این کودک روز گذشته فوت شده به بیمارستان طالقانی آبادان منتقل شده و دلیل مرگ وی در حال بررسی است. 

هنگامه پروین افزود: فوت این کودک به دلیل غرق شدگی است ولی نظر نهایی در خصوص فوت این کودک از سوی پزشکی قانونی اعلام می شود. 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چاه فاضلاب کودک سه ساله خرمشهری را به کام مرگ برد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..