تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رشد ثبت نام کاندیداها برای انتخابات میان دوره ای مجلس

دبیر ستاد انتخابات کشور از رشد ثبت نام کاندیداها در انتخابات میان دوره‌ای مجلس شورای اسلامی خبر داد.

به گزارش مشرق، علی پورعلی مطلق دبیر ستاد انتخابات کشور در مراسم افتتاح ستاد انتخابات کشور طی سخنانی اظهار داشت: کارهای مقدماتی انتخابات را از تیرماه آغاز کردیم و جدول زمانبندی نیز طبق تقویمی که تنظیم شده اجرایی خواهد شد.


وی افزود: ٣ انتخابات ریاست جمهوری، شوراهای شهر و روستا و میاندوره ای مجلس را در سال ٩٦ برگزار خواهیم کرد که البته رسما کار خود را در روز ٨ اسفندماه با ثبت نام داوطلبان انتخابات میاندوره ای مجلس آغاز کردیم و امروز آخرین مهلت ثبت نام این انتخابات است.

پورعلی مطلق ادامه داد: در انتخابات میاندوره در این دوره برای یک حوزه انتخابیه بیش از ١١٠ نفر و به صورت میانگین ٦٠ نفر ثبت نام کرده اند که در دوره قبل، این میانگین، ٢٩ نفر بود لذا این آمار نشان دهنده رکورد شکنی در ثبت نام ها و اعتماد مضاعف مردم به نظام و دولت و مسئولان اجرایی و نظارتی است.
دبیر ستاد انتخابات کشور تصریح کرد: هیچ مشکلی با هیات های نظارت نداریم و ان‌شاءلله شاهد انتخابات باشکوهی در اردبیهشت٩٦ باشیم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رشد ثبت نام کاندیداها برای انتخابات میان دوره ای مجلس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..