تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




توقف دور از انتظار استقلال در خانه / سیاه جامگان و یک امتیاز میثاقیانی

استقلال با نتیجه 1-1 در برابر سیاه جامگان متوقف شد.

به گزارش کاپ، تیمهای استقلال تهران و سیاه جامگان مشهد در چارچوب هفته بیست و سوم رقابت های لیگ برتر از ساعت 17:25 دقیقه در ورزشگاه آزادی با قضاوت محمد حسین زاهدی فر به مصاف هم رفتند که این مسابقه در پایان با نتیجه مساوی 1-1 تمام شد.

نیمه نخست با تک گل گوران یرکوویچ به سود سیاه جامگان تمام شد. این بازیکن در دقیقه 44 با اشتباه پادوانی و از بین پاهای حسینی به تیم سابق خود گل زد. در نیمه دوم و در دقیقه 65 امید ابراهیمی از روی نقطه پنالتی با شوتی محکم گل تساوی را زد و چهارمین گل این فصل خود را به ثمر رساند.

بدین ترتیب استقلال پس از 5 برد مقابل تیم قعرجدولی سیاه جامگان متوقف شد تا با 41 امتیاز در رده سوم باقی بماند. سیاه جامگان هم با 18 امتیاز در رده پانزدهم جای گرفت.

در این دیدار یعقوب کریمی از استقلال و محمد ناصری به همراه علیرضا جلیلی از سیاه جامگان کارت گرفتند.

استقلالی ها به وقت کشی سیاه جامگانی ها در نیمه دوم به شدت اعتراض اشتند. میثاقیان در اولین بزای یک امتیاز ارزشمند گرفت.





پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «توقف دور از انتظار استقلال در خانه / سیاه جامگان و یک امتیاز میثاقیانی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..