تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خودکفایی نیازمندان در اولویت کمیته امداد قرار گیرد

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، آیت‌الله محمدرضا ناصری یزدی در دیدار با مدیر و معاونان اداره کل کمیته امداد امام(ره) استان یزد با اشاره به اینکه خدمت به بندگان خدا از ارزش بسیار بالایی برخوردار است اظهار داشت: خداوند به بندگانی که در نزد وی جایگاه ویژه‌ای داشته باشند، نعمت خدمت به بندگانش را ارزانی می‌کند.

وی افزود: در صورتی که کفران نعمت کنیم و قدر این نعمت بزرگ الهی را مانند کسانی که قدر عمر و وقتشان را نمی‌دانند، نشناسیم، خداوند هم نعمت بزرگ خدمت به بندگانش را از ما می‌گیرد.

امام جمعه یزد با اشاره به اینکه در ارتباط با نحوه پرداخت صدقه تاکید زیادی صورت گرفته که نباید به همراه منت گذاشتن باشد، خاطرنشان کرد: در زمینه بحث انفاق هم در دین مبین اسلام تاکید شده از چیزهایی که دوست دارید انفاق کنید نه اینکه چیزی را دوست نداریم و قصد دور انداختنش را داریم به بندگان خدا بدهیم.

ناصری تصریح کرد: برای اینکه خداوند نعمت خدمت را از ما نگیرد و توفیق بیشتری داشته باشیم، باید سعی کنیم بیشتر و بهتر به این بندگان خدا خدمت کنیم و همه خدمات ما هم تنها برای رضای خداوند متعال باشد.

نماینده ولی فقیه در استان یزد با اشاره به اینکه بسیاری از نیازمندان به دلیل اینکه نمی‌خواهند آبرویشان بریزد، دست به سوی هیچ کسی دراز نمی‌کنند، خاطرنشان کرد: روایت داریم که ائمه معصومین(ع) در هنگام کمک کردن به نیازمندان، به گونه‌ای عمل می‌کردند که آبروی آنها حفظ شود و تاکید می‌کردند که آبروی مومن از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

وی با تاکید بر اینکه نباید بگداریم با کمک‌هایی که انجام می‌دهیم آبروی مومن و بندههای خدا از بین برود و خوار و ذلیل شوند، تاکید کرد: خداوند برای تمام بندگانش عزت قرار داده و هیچ کسی هم نباید و حق ندارد که این عزت را خدشه‌دار کند، حتی خداوند به خود افراد هم اجازه نداده که عزتشان را پایمال کنند.

ناصری عنوان کرد: اگر این فرد توکل و کوشش داشت و می‌توانست با تلاش و جدیت بیشتری زندگیش را اداره کند ارزش بالایی برخوردار است ولی ممکن است کسی شرایط لازم را نداشته باشد که بتواند زندگی خود را از لحاظ مالی تامین کند.

نماینده ولی فقیه در استان یزد خاطرنشان کرد: بارها به مسئولان کمیته امداد عرض کردیم و خوشخبتانه هم در این زمینه اقداماتی انجام شده تا زمینه خودکفایی نیازمندان در سطح جامعه فراهم شود.

وی عنوان کرد: اگر در فردی این ظرفیت وجود دارد که می‌تواند روی پای خود بایستد و  به خودکفایی دست پیدا کند، لازم است که راه و روش را به وی آموزش دهیم و امکانات لازم را در اختیارش قرار دهیم تا بتواند به این سطح برسد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خودکفایی نیازمندان در اولویت کمیته امداد قرار گیرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..