تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ویسی: شش بازیکن اصلی خود را مقابل ذوب آهن در اختیار نداریم

عبدالله ویسی در نشست مطبوعاتی پیش از دیدار تیمش برابر ذوب آهن موسوم به شهرآورد اصفهان ابراز امیدواری کرد که دیدار فردا (یکشنبه) ‌تیمش مقابل ذوب آهن بازی خوبی از کار درآمده و هواداران از این دیدار لذت ببرند.
وی با بیان اینکه هواداران سپاهان روی این بازی حساس بوده و با توجه به شرایطی که داریم این بازی را باید ببریم، عنوان کرد: باید واقع بین باشیم، بازی فردا بسیار مهم است اما دست ما خالی است، امیدوارم کسانی که به عنوان بازیکن جایگزین به زمین می روند، تمامی تلاش خود را برای موفقیت تیم انجام دهند تا غیبت بازیکنان اصلی احساس نشود.
سرمربی تیم فوتبال سپاهان خستگی بازیکنان حریف را با توجه به اهمیت این شهرآورد بی تاثیر خواند و اظهار داشت:‌ انتظارات هواداران در بازی های گذشته این تیم برآورده نشده و همین مساله استرس زیادی به تیم وارد کرده است از این رو از هواداران بابت این مساله عذر خواهی می کنم.
ویسی با اشاره به انجام مصاحبه هفته گذشته اش درباره عده ای باج گیر، عنوان کرد: عده ای از من باج می خواهند که البته تعدادشان کم و خودشان هم می دانند.
وی در پاسخ به سئوال دیگری مبنی بر اینکه آیا مسئولان باشگاه به کادر فنی هشداری داده است، تصریح کرد: اولتیماتومی به من داده نشده است اما در برخی از رسانه ها از قول مدیرعامل باشگاه مطالبی را خواندم که این هم نوعی مدیریت است.
تیم فوتبال سپاهان فردا در چارچوب هفته بیست و سوم لیگ برتر از تیم ذوب آهن در شهرآورد اصفهان در ورزشگاه نقش جهان پذیرایی خواهد کرد.
'برای آگاهی از آخرین اخبار ورزش ایران و جهان با کانال ورزشی ایرنا در تلگرام irnavarzesh@ همراه شوید.'
ورزشی.**9144 **8114**1379
خبرنگار: امیرحسین اکبری، انتشار دهنده: هادی افتخاری

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ویسی: شش بازیکن اصلی خود را مقابل ذوب آهن در اختیار نداریم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..