تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پلمپ 6 واحد صنفی عرضه قلیان

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ دكتر حمیدرضا قاسم پور رئیس مركز بهداشت شیراز با اشاره به ادامه اجرای قانون جامع كنترل و مبارزه ملی با دخانیات و آغاز طرح بسیج سلامت نوروزی، گفت: در راستای تشدید نظارت بر مراكز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماكن عمومی، چهار چایخانه و دو كافی شاپ به علت عرضه قلیان، تعطیل شد.

 
وی ادامه داد: برخلاف صدور اخطار و تذكرات مكرر به واحدها مبنی بر عرضه نکردن قلیان، هیچ گونه اقدامی برای رفع نقص از سوی متصدیان انجام نگرفت که به همین دلیل، پرونده تخلف بهداشتی به مراجع قضایی ارجاع و بنا به دستور مقام قضایی و با همكاری اداره نظارت بر اماكن عمومی، این واحدها تعطیل شد.
 
دکتر قاسم پور ادامه داد: هدف از جمع آوری قلیان در این مراكز، توجه به امر بهداشت و كاهش مصرف دخانیات و قلیان در بین جامعه بویژه جوانان است.
انتهای پیام/ن



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پلمپ 6 واحد صنفی عرضه قلیان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..