تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سقف حقوق مدیران دولتی اصلاح شد

به گزارش افکارنیوز،

حمیدرضا حاجی‌بابایی رئیس کمیسیون تلفیق برنامه ششم توسعه در مجلس شورای اسلامی در حاشیه نشست علنی عصر امروز (شنبه 14 اسفند) خانه ملت در جمع خبرنگاران، به مصوبه امروز مجلس درباره میزان حقوق مدیران و سقف افزایش آن اشاره کرد و گفت: نمایندگان پیش از این در برنامه ششم توسعه، سقف دریافتی حقوق‌بگیران را 12 میلیون و 600 هزار تومان تعیین کرده بودند، به طوری که 4 گروه مشاغل تخصصی، عملیاتی، مناطق مرزی و مناطق محروم را از این سقف مستثنی کرده بودند که در مصوبه بعدی مجلس، مدیران نیز به جمع آنهایی که مستثنی شده‌اند، اضافه شد.

وی افزود: امروز با اصلاح مصوبه قبلی مجلس درباره میزان حقوق مدیران و سقف افزایش آن، دریافتی تمامی حقوق‌بگیران به خصوص مدیران 12 میلیون و 600 هزار تومان تعیین شد.

نماینده مردم همدان در مجلس در پایان خاطرنشان کرد: طبق مصوبه امروز مجلس، سقف حقوق دریافتی مشاغل تخصصی، عملیاتی، مناطق مرزی و مناطق محروم، 30 درصد بیش از سقف دریافتی تمامی حقوق‌بگیران تعیین شد و سقف دریافتی آنها حدود 16 میلیون تومان تعیین شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سقف حقوق مدیران دولتی اصلاح شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..