تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رضا کیانیان و واکنش او به مخالفان اسکار فرهادی!

رضا کیانیان درباره موفقیت فیلم «فروشنده» در کسب اسکار و واکنش‌ها نسبت به آن گفت: عده‌ای از این که آقای فرهادی اسکار گرفته است،

 رضا کیانیان و واکنش او به مخالفان اسکار فرهادی

رضا کیانیان درباره موفقیت فیلم «فروشنده» در کسب اسکار و واکنش‌ها نسبت به آن گفت: عده‌ای از این که آقای فرهادی اسکار گرفته است، خوشحال نیستند و بیشتر ناراحت هستند که چرا آنها اسکار نگرفته‌اند؟! اما دلیل این که درباره یک ماجرای خوشحال کننده آنقدر بحث می‌شود، این است که فرهادی یک نفر است و ما یاد نگرفته‌ایم بدانیم که او جزئی از ماست.

 رضا کیانیان و واکنش او به مخالفان اسکار فرهادی

 طبق گزارش رسیده، این بازیگر که در سومین روز از رویداد بزرگ «تکانه» 13 اسفند ماه در تالار ابن سینا دانشکده علوم پزشکی دانشگاه تهران، سخن می‌گفت،ادامه داد: در دنیا ثابت شده است که هیچ دوتایی شبیه به هم نیستند. آدم‌ها نیز همین طور هستند و حتی ادیان مختلف و مباحث فلسفه نیز بر این موضوع معترف‌اند. اما ما گاهی این اصل را یادمان می‌رود، با این وجود هنرمندان بیشتر شبیه خود هستند و در موج‌ها سهیم نمی‌شوند.

وی با اشاره به این که هر کس گنجی در درون خود دارد که با کشف آن به فردیت می‌رسد، افزود: هر فردی باید گنج درون خود را پیدا کند. گاهی بعضی از بازیگران تلاش می‌کنند شبیه مارلون براندو یا رابرت دنیرو شوند. اما من می‌گویم آنها که هستند، پس باید سعی کنیم شبیه خودمان باشیم. نباید جیره خوار گنج دیگران شویم. بلکه باید بدانیم چگونه گنج درون خود را کشف و از آن استفاده کنیم. به همین دلیل است که لباس و قیافه‌هایمان شبیه هم می‌شود.

کیانیان ادامه داد: انسان‌ها برای کسب احساس امنیت معمولا شبیه هم می‌شوند و انگار جریانی ما را وا می‌دارد که شبیه خودمان نباشیم. چراکه عده‌ای همواره ما را در جمع حمایت می‌کنند و این احساس امنیت ما را از بروز فردیتمان باز میدارد.

وی با اشاره به موفقیت فیلم «فروشنده» در کسب اسکار و واکنش‌ها نسبت به آن گفت: این روزها کسب اسکار توسط اصغر فرهادی لق لقه دهان همه شده است و درباره علت آن صحبت میکنند. اما عدهای از این که آقای فرهادی اسکار گرفته است، خوشحال نیستند و بیشتر ناراحت هستند که چرا آن‌ها اسکار نگرفته‌اند؟! اساسا چرا باید درباره یک ماجرای خوشحال کننده آنقدر بحث شود؟! به این دلیل که اصغر فرهادی یک نفر است. اما ما یاد نگرفته‌ایم بدانیم که او جزء ماست. حال اگر تیم فوتبال ایران با هر تیمی بازی کند و ببرد، همه مان خوشحال میشویم و شادی می‌کنیم. باید یاد بگیریم به دیگران ایراد نگیریم؛ بلکه به خودمان ایراد بگیریم.

کیانیان با بیان این که هنرمندان واکاوی را از درون خود شروع میکنند، خاطر نشان کرد: هنرمندان به دلیل این که برای خلق هنر مجبورند فردیت داشته باشند، ابتدا به خود نگاه میکنند. هنر هیچ وقت ابزار و وسیلهای برای چیز دیگر نیست. بلکه مثل نقاشی ناب است نه مثل بیلبورد و تبلیغات تجاری که شبیه‌اش را هرجا ببینیم.

وی با اشاره به این که برای آن که خودمان باشیم باید کودکانه زندگی کنیم، گفت: وقتی قرار است خودمان باشیم، باید به درون خود برگردیم، کودکانه زندگی کنیم و بازیگوش باشیم. زیرا برای کودکان مهم نیست که دیگران چه می‌گویند. هر فرد با استخراج گنج درون خود در جهان یگانه و مثال زدنی خواهد شد. در این صورت است که اگر در جهان تنها باشیم، وحشت نمیکنیم به همین دلیل است که هنر را دوست داریم. زیرا هنر انسان را بازیگوش می‌کند و به فردیت می‌رساند.

دکتر حمید چیت چیان وزیر نیرو، دکتر غلامرضا امین استاد دانشگاه علوم پزشکی تهران، نکیسا محب گلفروش، محمدپیام بهرام پور مدرس ارتباطات و فن بیان، دکتر رسول صادقی عضو هیات علمی جمعیت شناسی دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران، امیرحسین حاجی میری متخصص داروساز، تیمسار فرج الله برات پور فرمانده عملیات اچ3، احسان قائم مقامی استاد شطرنج، علی صابری وکیل روشندل، فردین خلعتبری آهنگساز، دکتر مژگان قهاری پزشک، بیمار ام.اس، دکتر کتایون نجفی زاده مدیر انجمن پیوند اعضا، دکتر محمدرضا رئوفی، محمدمهدی باقری، دکتر رضا روستاآزاد، دکتر داوود دانش جعفری از چهره هایی بودند که در بخش ویژه این رویداد از صبح تا عصر روز گذشته به سخنرانی در دانشگاه علوم پزشکی دانشگاه تهران پرداختند.

 دومین بخش از رویداد «تکانه» 18 الی 20 اسفند ماه در دانشکده علوم پزشکی دانشگاه تهران برگزار می‌شود. این رویداد با شعار «نگرشی دیگر به ایده‌ها» شامل 5 بخش موضوعی «تکانه کارآفرینی و کسب و کار»، «تکانه هنر»، «تکانه پزشکی و سلامت»، «تکانه اقتصاد، توسعه و جامعه شناسی» و «تکانه ویژه» است.

ایسنا

اخبار مرتبط:

وقتي رضا كيانيان از همسر خود مي‌گويد ...

خاطره بازداشت رضا کیانیان توسط سعید مرتضوی!

واکنش تند رضا کیانیان به یک اظهارنظر درباره آلودگی هوا +عکس

دیدار رضا کیانیان با نماینده سازمان ملل! + تصاویر

بیوگرافی کامل رضا کیانیان + عکس




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رضا کیانیان و واکنش او به مخالفان اسکار فرهادی!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..